جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با انتقاد از بسته شدن بازارچه مرزی بانه، گفت: مسئولان باید در زمینه اقتصادی در کنار مردم باشند و زمینه های اشتغال و شکوفایی اقتصادی را مهیا کنند، به نظر بنده بسته شدن مرز بانه وضعیت اقتصادی مردم این شهرستان و حتی استان را وخیم تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سنندج، نشست مدیر حوزه علمیه استان کردستان با علی اصغر عزیزی فر؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس  کردستان پیش از ظهر امروز برگزار گردید.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان با اشاره به اینکه اقتصاد زیربنای توسعه هر منطقه و استانی محسوب می شود، اظهار داشت: در بحث اقتصادی و اشتغال، پتانسیل های بسیاری در استان کردستان وجود دارد، لذا باید بتوانیم که از این موقعیت بهترین استفاده را برای برون رفت این منطقه از وضعیت موجود استفاده کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با انتقاد از بسته شدن بازارچه بانه، گفت: مسئولان باید در زمینه اقتصادی در کنار مردم باشند و زمینه های اشتغال و شکوفایی اقتصادی را مهیا کنند، به نظر بنده بسته شدن مرز بانه وضعیت اقتصادی مردم این شهرستان و حتی استان را وخیم تر می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت هایی که در استان کردستان داریم، وضعیت موجود را به کل تغییر دهیم و از زیرساختهای این منطقه بهترین بهره را برای کاهش نرخ بیکاری و.... استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه، علی اصغر دریایی، مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان نیز گفت: استان کردستان در حوزه اقتصاد از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است که متاسفانه تاکنون آن طور که باید نتوانسته ایم از آنها استفاده نماییم.

دریایی گفت: اگر از ظرفیت های موجود در استان کردستان به صورت کامل، درست و جامع استفاده شود، بی شک خوشبینی مردم این خطه از ایران نسبت به جمهوری اسلامی بیش از پیش می شود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان عنوان کرد: استان کردستان به دلیل بافت خاص طبیعی، جغرافیایی و فرهنگی که دارد می تواند به مقصد توریسم تبدیل شود و از سوی دیگر این استان توانایی تبدیل شدن به قطب فرهنگی کشور را دارد.

در ادامه این دیدار، علی اصغر عزیزی فر، مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان نیز گزارش از طرح ها و برنامه های این مرکز را ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha