پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم، از اعزام ۱۰۰ مفسر قرآن کریم به سراسر کشور درماه مبارک رمضان امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام  والمسلمین حسین بنیادی جمعه شب در شانزدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن در آئینه رمضان که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با ذکر این مطلب که اعزام اساتید تفسیر از پنج سال پیش به شکل منسجم آغاز شده است گفت: در این مدت برنامه ریزی مناسبی برای اعزام مبلغین به سراسر کشور انجام شده است.

وی افزود: خوشبختانه روند مناسبی برای توسعه روند تبلیغی در پیش گرفته شده است؛ به این صورت که در سال نخست فعالیت مجمع عالی تفسیر 30 نفر اعزام شدند و امروز 123 مبلغ قرآن به سراسر کشور اعزام شدند.

وی تصریح کرد:  درماه رمضان 100 نفر از اساتید تفسیر قرآن کریم با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اعزام می شوند و امسال با توجه به افزایش تعداد اساتید تفسیر اعزامی، این مبلغان در همه استان ها در مرکز استان و شهر اول و دوم استان، حضور پیدا می کنند.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین تصریح کرد:20 مبلغ تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان به خارج از کشور اعزام می شوند و این موضوع نکته خوبی است که جریان سازی در زمینه تبلیغ با محوریت قرآن انجام می شود.

حجت الاسلام  والمسلمین بنیادی ادامه داد: اعزام مبلغ به سراسر کشور کفاف تقاضای مورد نیاز را نمی دهد و تقاضا روز به روز بیشتر است که با توجه به برنامه ریزی مناسب تلاش می شود این نیاز رفع شود.

وی گفت: برای ماه مبارک رمضان 53 هزار مبلغ توسط سازمان تبلیغات به سراسر کشور اعزام می شوند،با نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها هماهنگی شده است و یکی از موضوعاتی که باید مبلغین به آن توجه کنند غافل نشدن از دانشگاه ها و دانشجویان است.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به اهمیت نیاز مبلغ بیان کرد: در مجامعی که نیازاست نظیر پادگان ها باید همکاری خوبی انجام شود تا در زمینه اعزام مبلغ مشکلی نداشته باشیم.

حجت الاسلام  والمسلمین بنیادی با اشاره به درگذشت آیت الله ایمانی و خصوصیات اخلاقی این عالم دینی اظهار داشت: آیت الله ایمانی از اساتید اخلاق و تفسیر قرآن کریم بود و بیش از 2500 جلسه تفسیر قرآن توسط ایشان برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha