پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 450426
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
قرآن

حوزه/ همزمان حلول ماه مبارک رمضان، پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت دانشنامه دیجیتالی قرآن کریم را با بیش از دو هزار مطلب خواندنی پیرامون قرآن کریم ارائه کرد.

مسئول ارتباطات مرکز نور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، هدف از تولید و انتشار این دانشنامه را در وهله اول فرا رسیدن بهار قرآن ماه رمضان و در نهایت تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان و قرآن پژوهان عنوان کرد.

حجت الاسلام الحسینی افزود: این دانشنامه با برخورداری از دو هزار و 155 مطلب در قالب 15 نمایه اصلی دهها نمایه فرعی شامل؛ گزیده کتاب، چیکده پایان نامه، پرسش و پاسخ و.. از هم اکنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

وی "کلیاتی درباره قرآن"، "علوم قرآنی"، " ترجمه های قرآن"، " تفسیر قرآن"، " قرآن و اهل بیت"، " ادیان در قرآن"، " قرآن و تمدن ها"، " قرآن، هنر و ادبیات"، " پرسش و پاسخ های قرآنی"، " مراکز و مؤسسات قرآنی" را از نمایه های اصلی این دانشنامه عنوان کرد.

حجت الاسلام الحسینی بیان داشت: " خادمان قرآن "، " کتابخانه"، " نگارخانه"، "مصاحبه های قرآنی"، " قرآن در اینترنت و رسانه ها " از دیگر نمایه های دانشنامه قرآن می باشند.

مسئول ارتباطات مرکز نور در بخش دیگری از گفت و گوی خود به معرفی نمایه های فرعی این دانشنامه پرداخت و گفت: " پشیینه علوم قرآنی"، " مسایل علوم قرآنی"، "علوم قرآنی در کتب تفسیری"، " پرسش و پاسخ های علوم قرآنی"، "قرآن و مستشرقان"، " کتابخانه علوم قرآنی" از نمایه های فرعی دانشنامه می باشند.

وی اظهار داشت: "علوم قرآنی در اینترنت و رسانه ها"، " اهل بیت (ع) در قرآن"، " امامت در قرآن"، " قرآن و هنر"، "قرآن و ادبیات"، " قرآن در یک نگاه"، " مفسران قرآن"، " امام خمینی و قرآن"، " حافظان قرآن"، " قاریان قرآن"، " شهدای قرآن" و ... از دیگر نمایه های فرعی این دانشنامه گرانسنگ می باشند.

لازم به ذکر است علاقمندان میتوانند جهت استفاده از این دانشنامه گرانسنگ به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنند.

https://hawzah.net/fa/Subjects/74501

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha