جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همراه نور

حوزه/همزمان با حلول ماه مبارک رمضان و فرارسیدن ایام تبلیغی این ماه، سامانه همراه نور – سامانه کتابخانه همراه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی – با هدف حمایت علمی و بی نیازسازی مبلغان از حمل کتابهای سنگین کاغذی، « توشه تبلیغ» را ویژه مبلغان معزز حوزه های علمیه آماده و ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌ «حوزه»، محمد مصطفی حسینی ، مدیر اجرایی کتابخانه همراه نور با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به فرارسیدن بهار قرآن، ماه مبارک رمضان و آغاز ایام تبلیغی مبلغان حوزوی، همراه نور ارائه بسته دیجیتالی « توشه تبلیغ » را با شصت عنوان کتاب کاربردی ویژه تبلیغ در موضوعات متنوع در دستور کار قرار داده و با عنایت پروردگار این بسته از ابتدای ماه مبارک رمضان در اختیار مبلغان و علاقه مندان قرار داده شد.

وی افزود: اعتقادات، احکام، اخلاق اسلامی، آموزه های قرآن، شیوه های جذاب سازی تبلیغ، معارف اسلامی برای جوانان، شناخت معصومین علیهم السلام، آشنایی با ویژگی های ماه رمضان، مراقبات ماه رمضان و پاسخ به سوالات و شبهات از جمله برخی از موضوعات ارائه شده در این بسته می باشد.

حسینی تصریح کرد: در این بسته تبلیغی – ترویجی، 35 عناوین به صورت رایگان و مابقی کتابها با تخفیف 77 درصدی در اختیار همه مبلغان ماه رمضان قرار داده شده؛ علاقه مندان به تهیه این بسته می توانند با نصب نرم افزار کتابخانه همراه نور در بستر موبایل(اندروید) و ویندوز به دانلود مطالعه و جستجو در این کتابها بپردازند. دسترسی به این بسته از طریق لینک زیر فراهم می باشد.

http://noo.rs/3077y

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha