سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دانشگاه مجازی المصطفی

حوزه/ اداره فرهنگی تربیتی دانشگاه مجازی المصطفی قم با همکاری گروه مطالعات قرآنی برنامه‌ها، جلسات و سمینارهای مختلفی را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اداره فرهنگی تربیتی دانشگاه مجازی جامعه المصطفی(ص) قم با همکاری گروه مطالعات قرآنی برنامه‌ها، جلسات و سمینارهای مختلفی را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.
سلسله وبینارهای فرهنگی تربیتی یکی از این برنامه‌ها است که یکشنبه و سه‌شنبه ۱۳ و ۱۵ خردادماه مقارن با شب قدر و سالگرد رحلت امام خمینی(ره) از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در این مرکز برگزار می‌شود.
همچنین سلسله جلسات تفسیری «آیه‌های نور» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سازندگی با محوریت دعا و نیایش از منظر قرآن، صحیفه سجادیه و روایات دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها در طول ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ از دیگر برنامه‌های این مرکز است.
جلسه اندیشه‌های قرآنی امام خمینی(ره) که به‌مناسبت سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب سه‌شنبه، ۱۵ خرداد‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سازندگی همراه است.
یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه مجازی المصطفی(ص) جلسه فضایل شب قدر در قرآن و روایات به‌مناسبت شب‌های قدر است که یکشنبه، ۱۳ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در این مرکز برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، شرکت در این جلسات برای عموم مردم آزاد است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha