چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام حسن مجتبی

حوزه/ مسئول فرهنگی هیئت روضه الزهرای اهواز، از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته اقلام خوراکی و فرهنگی میان مردم حاشیه اهواز در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبرداد.

حجت الاسلام مهران جامعی، مسئول فرهنگی هیئت روضه الزهرای اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای طرح ضیافت امام حسن مجتبی(ع) در سطح کلان‌شهر اهواز، اظهار داشت: این طرح برای پنجمین سال متوالی از سوی جوانان مذهبی هیئت روضه الزهرای اهواز در اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تهیه اقلام خوراکی و فرهنگی با مشارکت ۱۰۰درصدی مردم، گفت: پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی موفق شدیم بیش از ۵۰۰ کارتن که شامل اقلام خوراکی همچون «برنج»، «گوشت»، «روغن»، «حبوبات»، «قند و شکر» و اقلام فرهنگی نظیر «دفتر»، «مداد و خودکار»، است را تهیه کنیم.

حجت الاسلام جامعی، با بیان اینکه هر بسته خوراکی و فرهنگی به ارزش ریالی ۳.۵ میلیون ریال است، افزود: علاوه بر این بسته‌های خوراکی و فرهنگی یک عدد کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی نیز تقدیم سرپرست خانوارهای بی‌بضاعت تقدیم می‌شود.

این فعال فرهنگی در پایان با بیان اینکه عموم خانواده‌های هدف، شناسایی شده‌اند، گفت: إن‌شاءالله در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) جمعی از طلاب و روحانیون اهواز این بسته‌ها را تحویل خانواده‌ها می‌دهند.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha