پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی مدافع حرم در نمایشگاه قرآن

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، شهدای روحانی را سند افتخار حوزه های علمیه دانست و تأکید کرد: روحانیون با خون خودشان عهدشان نسبت به ارزش های اسلام و انقلاب را تضمین کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران در مراسم تکریم و تجلیل از خانواده معظم اولین شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری که به میزبانی خبرگزاری حوزه در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار شد، شهید مالامیری را سند افتخار حوزه های علمیه دانست.

مدیر حوزه علمیه تهران ادامه داد: شهدای روحانی هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم دست پرورده امام راحل و حوزه های علمیه هستند و همانند علما و روحانیون گذشته با خون خودشان عهدشان نسبت به ارزش های اسلام و انقلاب را تضمین کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، شهدای روحانی را سند افتخار حوزه های علمیه دانست و تأکید کرد: همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس روحانیون از تمامی اقشار شهدای بیشتری را تقدیم اسلام و انقلاب کرد، در دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیز بیشترین شهید را تقدیم کرد.

وی ادامه داد: روحانیون در تمامی عرصه ها همانند هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) اثبات کردند که پیش قدم هستند و خوشبختانه امروز نهال انقلاب اسلامی به شجره طیبه تبدیل شده و در سراسر جهان پرفروغ هستند.

مدیر حوزه  علمیه استان تهران تأکید کرد: حوزه همواره در متن انقلاب بوده و انقلاب اسلامی را همانند فرزند خود می داند و از هیچ تلاشی برای صیانت و پیشرفت آن فروگذاری نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات و فعالیت های شهید مالامیری اشاره کرد و عنوان داشت: شهید مالامیری در حوزه مشغول تحصیل و تسلط به مبانی دین بودند تا تشنگان معارف اهل بیت(ع) را سیراب کنند و وقتی موضوع دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) پیش آمد در صحنه حاضر شدند.

مدیر حوزه علمیه تهران اضافه کرد: حوزه های علمیه به افرادی همانند شهید مالامیری می بالند. شهدای روحانی سند انقلابی بودن حوزه های علمیه و پیرو رهبر معظم انقلاب بودن، هستند.

وی در پایان سخنان خود از خانواده شهید مالامیری به سبب تربیت چنین فرزندی تقدیر کرد و گفت: فرزندان شما سند افتخار حوزه های علمیه هستند و ما سرمان را بالا گرفته و به این بزرگواران افتخار می کنیم.

انتهای پیام 313/43

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha