شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۱

حوزه/ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، مذاکره با سه کشور اروپایی را بی نتیجه و اتلاف وقت خواند و گفت: با توجه به اینکه تصمیم قطعی دشمنان بر نابودی جمهوری اسلامی ایران است، لذا اگر هزاران مذاکره و امضا هم انجام شود امکان ندارد که به تعهداتشان پایبند باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان سید جواد ساداتی نژاد شب گذشته در مراسم سالگرد ملکوتی ارتحال امام خمینی و شهدای پانزده خرداد در کاشان، با تسلیت شهادت حضرت علی بن ابیطالب (ع)، گفت :  هرآنچه داریم از برکت حضرت امام(ره)  و انقلاب اسلامی  ایران است. 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط حضرت امام خمینی(ره ) به عنوان احیا گر دین در دوره معاصر را یک اتفاق نادر و استثنایی درطول تاریخ بشریت دانست و افزود: طبیعی است که دنیا از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بهت زده شود و معاویه های زمان علیه این انقلاب و امام قیام کنند.

وی  با بیان اینکه معاویه زمان فعلی آمریکا، اسرائیل و ... هستند، به جمله کلیدی امام راحل در وصیت نامه اش که بر سر در همه بناها باید با آب طلا نوشته شود، اشاره کرد و گفت:  اینکه امام راحل بعد از 1400 سال در وصیت نامه اش می گوید مردم عصر زمان ما از مردم زمان حضرت علی (ع) بالاتر هستند، به دلیل 40 سال ماندن پای انقلاب مدال افتخار مردم ایران در تاریخ بشریت است.

ساداتی نژاد به رقم خوردن فتنه 88 توسط معاویه های زمان اشاره کرد و افزود: علیرغم اینکه هزارپایان نامه و رساله دکترا در اسرائیل در مورد تشییع به خاطر سقوط حکومت جمهوری اسلامی ایران نوشته شده است، هوشیاری و تدبیر مقام معظم  رهبری تمام این توطئه ها را خنثی کرد.

وی با اشاره به  اذعان دشمنان که عدم موفقیتشان در سقوط جمهوری اسلامی ایران به خاطر رابطه بسیار مستحکم و قوی مردم با امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است، ادامه داد: دشمن وقتی که نتوانست در نقشه های خودش  پیروز شود، تمام تلاش خود را در ایجاد تحریم و مشکلات اقتصادی برای فاصله قرار دادن بین مردم با ولی فقیه بکار گرفت.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نجیب کشورمان در اطاعت پذیری از ولی فقیه زمان هیچ گونه کوتاهی نکرده اند، با ابراز تاسف از اینکه بعضی از مسئولین در اطاعت از ولی فقیه به رسالت خودشان درست عمل نکردند، گفت: دلیل خروج یک جانبه  ترامپ از برجام هم به خاطر فشار بر ملت ایران مردم  و جدایی آنان از ولایت فقیه و رهبری است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، مذاکره با سه کشور اروپایی را بی نتیجه و اتلاف وقت خواند و افزود: با توجه به اینکه تصمیم قطعی دشمنان بر نابودی جمهوری اسلامی ایران است، لذا اگر هزاران مذاکره و امضا هم انجام  شود امکان ندارد که به تعهداتشان پایبند باشند.

وی با بیان اینکه برجام ها مشکلات اقتصادی کشورمان را حل نخواهد کرد، به سخنان کوبنده روز گذشته مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی کشور با اتکا به توان داخلی و بدون نگاه به بیرون قابل حل است .

ساداتی نژاد با بیان اینکه بروکراسی اداری کشورمان را فلج کرده است، به تحریم های داخلی در بعضی از شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: چرا مردم کاشان که خودشان اشتغال فراوانی را ایجاد کرده اند و حتی یک کارخانه دولتی در این شهر وجود ندارد، نباید بروکراسی های اداری از سرراهشان برداشته شود تا خودشان قادر به رفع مشکلات اقتصادیشان باشند؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha