پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسکندری

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: شور و شعور دینی و انسانی در روز جهانی قدس در جهت حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم، تجلی خاصی پیدا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که روز جهانی قدس ، یادگار ارزشمندی از بصیرت ، شجاعت و دوراندیشی امام راحل است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با انتخاب و معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ، به صورت جهانی امت های مسلمان و وجدان های بیدار بشری را دعوت کرد که در جهت رهایی و نجات ملت مظلوم فلسطین از چنگال اسراییل غاصب و نیز مقابله با توطئه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به میدان آمده و نقش تاریخی خود را ایفا کنند.

وی افزود: از این رو ما حضور در راهپیمایی بزرگ و باشکوه این روز را به عنوان یک تکلیف الهی بر خود لازم می دانیم که دست کم به خیابان ها آمده و در حضور گسترده در راهپیمایی پرشور که توام با شعور و بصیرت است، انزجار خویش را از صهیونیست های آدم کُش و کودک کُش نشان دهیم.

وی با تاکید بر این که مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، وظیفه دینی و ملی و انسانی همه ماست، بیان داشت: انشاالله باید بکوشیم که به این وسیله زمینه ای فراهم شود که در نهایت این امر منجر به تقویت ملت فلسطین و تضعیف و نابودی رژیم جعلی اسراییل گردد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha