پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پرویز فتاح

حوزه/ رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه دشمنان پیرامون مسئله کمک کمیته امداد به مردم غزه شیطنت کرده‌اند، گفت: از چند روزی که دشمنان شیطنت کرده‌اند، درآمد این مجموعه چند برابر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، پرویز فتاح در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی که در سالن جلسات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه سرباز در برابر امر فرمانده باید اطاعت کند، اظهار داشت: در نظام اسلامی اعتقاد ما بر این است که هر جا، مقام معظم رهبری فرمودند شما نگهبان باشید، ما باید در همان مکان اطاعت کنیم و این افتخار سربازی لطف خداوند است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در موارد مختلف لطف خود را شامل حال کمیته امداد کرده‌اند، افزود: این‌طور نیست که مجموعه ما نقص نداشته باشد اما رهبر معظم انقلاب نسبت به این مجموعه لطف پدری دارند.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که به خانه مدد جویان بروید و از حال آنان با خبر شوید، تصریح کرد: بازدید از خانه مددجویان مایه خوشحالی آنان و گره‌گشایی از کار آنان می‌شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرموده است که اگر دشمن از کار شما ناراحت شد، بدانید آن کار شما صحیح بوده است، خاطرنشان کرد: دشمن اسم ما را جزو سومین نفر در لیست تحریم‌ها قرار داده است و در شبکه‌های غربی کمپینی به‌عنوان "نه به کمیته امداد" پیرامون اینکه کمیته امداد به غزه کمک می‌کند به راه انداخته است.

فتاح با اشاره به اینکه دشمنان پیرامون مسئله کمک کمیته امداد به مردم غزه شیطنت کرده است، ادامه داد: از چند روزی که دشمنان شیطنت کرده‌اند، درآمد این مجموعه چند برابر شده است.

وی به موضوع اغتشاشات سال گذشته اشاره و عنوان کرد: مردم مختصر کمک نظام را احساس کرده‌اند به همین دلیل نمکدان نمی‌شکنند، در جریان اغتشاشات حتی یک نفر از مددجویان شرکت نکرده بود.

رئیس کمیته امداد کشور فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اقدامات مطلوبی در زمینه فرهنگی انجام‌شده اما کافی نیست، باید به آن عمق بخشید.

وی ابراز کرد: همان‌طور که امام فرمود کار کمیته امداد مدد به حیات است، برکات کار امداد برای نظام همانند صدقه جاریه است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha