پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
گوشه ای از فعالیتهای گروه جهادی،تبلیغی مرصاد

حوزه/ مدیر گروه جهادی تبلیغی مرصاد به ساخت مسجد و خانه عالم در شهرستان های مرزی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به توفیق الهی با حمایت های مردمی و خیّرین، موفق به ساخت ۱۰ مسجد و خانه عالم در شهرستان های اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و گیلان غرب شده ایم.

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به آیه 39 سوره احزاب«الَّذينَ يُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ وَ يَخْشَوْنَهُ وَ لا يَخْشَوْنَ أَحَداً إِلاَّ اللَّهَ وَ كَفى‏ بِاللَّهِ حَسِيبًا»(این سنّت خداست در حق) آنان که تبلیغ رسالت خدا کنند و از خدا می‌ترسند و از هیچ کس جز خدا نمی‌ترسند و خدا برای حساب به تنهایی کفایت می‌کند.،گفت: با تمسک به قرآن و عترت(علیهم السلام) نسل آینده را در مقابل انحرافات بیمه کنیم.    

مدیر گروه جهادی تبلیغی مرصاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون آتش به اختیار در امور فرهنگی و فعالیت های جهادی، در مناطق محروم و روستاهای فاقد روحانی در استان کرمانشاه، افزود: مبلغین جهادی با تهیه بسته های فرهنگی برای خانواده ها، در صدد پرکردن خلاء های اوقات فراغت هستند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت که فرمودند: فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است، ادامه داد: مبلغین جهادی، نسل جوان و نوجوان را نسبت به معایب و مضرات استفاده از شبکه های اجتماعی و استفاده بهینه از آنها آگاه می کنند.

حجت الاسلام سالمیان با اشاره به وظیفه سنگین و رسالت الهی حوزویان انقلابی در تربیت نسل آینده ساز، گفت: تربیت دینی نسل جوان بر عهده مبلغین حوزوی است.      

نماینده مجمع طلاب کرمانشاهی مقیم قم با اشاره به گوشه ای از فعالیت های گروه جهادی مرصاد و اعزام مبلغین در ایام تبلیغی و حضور در حادثة زلزله سرپل ذهاب و کمک به زلزله زدگان گفت: اعزام 60 نفر از مبلغین جهادی از قم و همچنین روحانیون بومی استان، خصوصاً در روستاهای محروم شهر حمیل و اسلام آباد غرب و اجرای برنامه ویژه کودکان و نوجوانان، سبک زندگی اسلامی و... در ماه مبارک رمضان قابل تقدیر است.

وی از اعزام مبلغین جهادی به حاشیه شهرها، مساجد، حسینیه ها، باشگاه های ورزشی از جمله باشگاه بوکس(شهید جوهری) اسلام آباد غرب خبر داد و گفت: روحانیون جهادی با حضور در زندان ها و یگان های نظامی و انتظامی و ایراد سخنرانی، تشکیل جلسات قرآن و تفسیر، فضای شهر را عطر آگین نموده اند.

مدیر گروه جهادی تبلیغی مرصاد به ساخت مسجد و خانه عالم در شهرستان های مرزی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به توفیق الهی با حمایت های مردمی و خیّرین، موفق به ساخت 10 مسجد و خانه عالم در شهرستان های اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و گیلان غرب شده ایم.

وی در پایان به فعالیت ارزشمند خواهران حوزه علمیه اسلام آباد غرب در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات اعتقادی اسلام آباد، مشاوره و تست شخصیت کودک و... از دیگر ماموریت های تبلیغی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha