سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/ معاون پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها از فراخوان مقالات و طرح‌های پژوهشی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» خانم ریحانه حقانی عنوان کرد: فراخوان مقالات و طرح‌های پژوهشی با موضوع حمایت از کالای ایرانی از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه، پیروی از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق شعار سال تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» است.

حقانی با بیان اینکه مقالات پژوهشی بنیادی و کاربردی مورد پذیرش قرار می‌گیرد، گفت: ضرورت و فلسفه مصرف کالای ایرانی، آسیب‌شناسی مصرف بی‌رویه کالای غیرایرانی(آسیب‌های فرهنگی، سیاسی، اخلاقی، اقتصادی و غیره) و راهبردها و راهکارهای حمایت از کالای ایرانی(راهکارها در حوزه رسانه، تبلیغات، زنان، دانشگاه، حوزه‌های علمیه و غیره) از جمله محورهایی است که برای فراخوان مقالات در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به فراخوان طرح‌های پژوهشی راهبردی اشاره کرد و افزود: پژوهشگران می‌توانند در طرح‌های پژوهشی خود به ارائه راهکارهای عدم گرایش به کالای ایرانی از منظر روان‌شناختی، اخلاقی، اعتقادی، تعلیم و تربیت و غیره بپردازند.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان این که اساتید، پژوهشگران، دانش‌آموختگان سطح ۲و ۳ و ۴ و طلاب شاغل به تحصیل در سطح سه و چهار می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند، گفت: علاقه‌مندان، آثار خود را تا پایان شهریورماه به پست الکترونیک به نشانی omourpajohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

جهت تنظیم و ارائه طرح پژوهشی این پیوند را فعال کنید.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha