سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ترم تابستانه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تمام‌وقت خوابگاهی گفت: طلاب خوابگاهی برای استفاده از اوقات فراغت تابستان می‌توانند در ترم تابستان آنلاین ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، خانم نرگس خداشناس با بیان اینکه ثبت نام و انتخاب واحد طلاب روزانه دوره عمومی در کلاس‌های ترم تابستان ۹۷ روزهای ۳ و ۴ تیرماه انجام می‌شود، عنوان کرد: کلاس‌های ترم تابستان ۹۷ به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه تمام‌وقت خوابگاهی افزود: از آنجا که طلاب خوابگاهی در ایام تابستان تعطیل هستند، به منظور استفاده بهتر از تعطیلات تابستان، برخی دروس ترم تابستان به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود.

خانم خداشناس افزود: طلاب روزانه دوره عمومی می‌توانند در کلاس‌های حضوری و آنلاین شرکت کنند، اما طلاب خوابگاهی فقط مجاز به انتخاب واحد دروس آنلاین هستند.

وی با بیان این که بانوان طلبه، مجاز به انتخاب حداکثر ۴ واحد درسی هستند، گفت: ۱۴ عنوان درسی به صورت آنلاین در این ترم ارائه می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه تمام‌وقت خوابگاهی بیان داشت: ترم تابستان از ۲۰ مردادماه آغاز می‌شود و تا ۷ شهریور ادامه دارد، همچنین زمان برگزاری امتحانات این ترم، ۱۰ تا ۱۲ شهریورماه است که امتحانات دروس آنلاین نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خانم خداشناس تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش مرکز آموزش مجازی در ترم تابستان ۲۰۰ نفر است، اولویت با طلاب خوابگاهی است که امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارند.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha