سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مسابقه

حوزه/ برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا اعلام و ۱۰ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی ضمن تبریک عید سعید فطر، عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی «فیض بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان، از سوی اداره کل امور فرهنگی برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: برگزاری این مسابقه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) بر لزوم آمادگی روحی جهت بهره‌مندی بیشتر از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ کتابخوانی بود.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی اظهار داشت: کتاب «رمضان، ماه فرصت‌ها ...» برگرفته از مجموعه رهنمودها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) پیرامون ماه مبارک رمضان مشتمل بر پنج بخش بود که برای این مسابقه در نظر گرفته شد.

وی با بیان این که مسابقه به صورت آنلاین و از طریق مراجعه به سامانه دانش‌پژوهان برگزار شد، گفت: بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان طلبه بخش‌های مختلف جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این مسابقه شرکت کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی  جامعه الزهرا تصریح کرد: ۲۷ نفر از شرکت‌کنندگان، نمره کامل را دریافت کردند که از میان آنان، ۱۰ نفر به قید قرعه برگزیده شدند.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی بیان داشت: اداره کل امور فرهنگی از طریق تماس تلفنی با برگزیدگان ارتباط خواهد داشت و هدیه را به شماره حساب شخصی آنان واریز خواهد کرد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha