جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 جلسه كميسيون سياسي اجتماعي مجلس خبرگان رهبري با حضور رئیس صدا و سیما

حوزه/ رئيس رسانه ملي تاكيد كرد: حفظ مرجعيت رسانه اي و افزايش روحيه اميد در جامعه در دستور كار صداوسيما قرار دارد و براي شكست استراتژي آمريكا برنامه هاي ويژه اي داريم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، دكتر علي عسكري در جلسه كميسيون سياسي اجتماعي مجلس خبرگان رهبري، با تأكيد بر اهميت افكار عمومي تصريح كرد: امروز جنگ آمريكا عليه ايران، افكار عمومي پايه است و آنها قصد دارند با طراحي هاي رسانه اي، موج نااميدي و يأس را در ميان مردم ما غالب كنند اما سربازان رسانه اي كشور بويژه در صدا و سيما با تمام توان در مقابل آنها ايستاده اند.

رئيس رسانه ملي با بيان اينكه امروز در وسط ميدان جنگ نابرابر رسانه اي قرارداريم و شبكه‌هاي معاند با برنامه‌ريزي و راهبرد دقيق، عليه مردم و جمهوري اسلامي ايران برنامه توليد و پخش مي‌كنند، اظهار داشت: غرب با تمام قدرت، بدون هيچ حد و مرز و با تأمين هزينه‌هاي سنگين مالي براي شبكه‌هاي ماهواره‌اي و فضاي مجازي در برابر حريف قدرتمندش جمهوري اسلامي ايران صف آرايي كرده است و وجود اين تكثر رسانه معاند براي تخريب فرهنگ يك كشور در دنيا بي‌سابقه است.

علي عسكري با تأكيد بر اينكه دشمنان با جنگ نرم فرهنگي به دنبال تضعيف فضاي اجتماعي و فرهنگي در كشور هستند، گفت: دشمنان با توجه به شكست خود در زمينه‌هاي مختلف در مقابل ملت رشيد ايران به جنگ نرم و نفوذ فرهنگي روي آورده‌اند و بنيان خانواده را نشانه گرفته‌اند.

وی افزود: رسانه ملي در اين مدت تلاش كرده است تا با توليد فيلم، سريال، مستند و سایر تولیدات رسانه‌ای مخاطبان بيشتري جذب كند و روحيه اميد و نشاط را ميان مردم افزايش دهد.

رئيس رسانه ملي با بيان اينكه شرايط امروز كشور سخت‌‌تر از جنگ نظامي است، خاطرنشان كرد: در شرايط فرهنگي و جنگ نرم بسيار پيچيده‌اي قرار داريم و همه بايد دست به دست هم دهيم.

دكتر علي عسكري با اشاره به اينكه دشمنان براي منهدم كردن انقلاب اسلامي از هيچ تلاشي فروگذاري نمي‌كنند، خاطرنشان كرد: بعد از خروج آمريكا از برجام، آنها  تلاش ويژه اي در دستور كار خود قرار داده اند تا به كشور آسيب رواني بزنند و اقتصاد ايران را در گام بعدي هدف قرار داده اند.

رئيس رسانه ملي تاكيد كرد: حفظ مرجعيت رسانه اي و افزايش روحيه اميد در جامعه در دستور كار صداوسيما قرار دارد و براي شكست استراتژي آمريكا برنامه هاي ويژه اي داريم.

دكتر علي عسكري در پاسخ به انتقاد برخي از اعضاي مجلس خبرگان رهبري درخصوص بعضي از برنامه هاي رسانه ملي خاطرنشان كرد: ما خود را از خطا و اشتباه مبرا نمي دانيم و در مسير اصلاح همواره تلاش مي كنيم.

در ادامه اين نشست، برخي از اعضاي كميسيون سياسي اجتماعي مجلس خبرگان رهبري به ارائه پيشنهادهاي خود درباره پويايي هر چه ببشتر رسانه ملي پرداختند.

ترويج شعائر الهي و معارف در شبكه هاي راديويي و تلويزيوني، تقويت و بين المللي كردن مواضع جمهوري اسلامي ايران، تآكيد بر حفظ حجاب در فيلم ها و سريال هاي تلويزيوني، ترويج سبك زندگي اسلامي- ايراني، ترويج الگوي مناسب از خانواده و خانه داري، ترويج انديشه هاي امام خميني(ره) و مقابله با انحرافات اخلاقي و سياسي، ترويج و حمايت از كالاي ايراني و تحقق شعار سال از جمله موضوعاتي بود كه در اين نشست سه ساعته مطرح شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha