سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ چند سال كشور معطل برجام شد كه نتيجه آن باعث زبان درازی دشمن شد و الان هم عده اي بحث مذاكره مجدد با آمریکا را مطرح مي كنند كه اين تفكر بي ترديد خيانت است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوري همداني در ديدار جمعي از اساتيد سطوح عالي حوزه علميه قم، گفتند: تمام همت مسئولان رفع مشكل مردم باشد، مشكلات اقتصادي مردم مايه شرمندگي مي شود و عده اي هم بجاي اينكه مرهم باشند، نمك به زخم مي زنند، مردم وقتي مي بينندكه يك مسول مي آيد مشكلات انها را كتمان مي كند، به ناراحتي آنها افزوده مي شود.
اين مرجع تقليد افزودند: درست است دشمن جنگ اقتصادي را آغاز كرده و بي رحمانه هم مشغول است، اما بايد توجه داشت مديريت مسئولین کشور ما هم ضعيف است؛ هيچ اشراف و نظارتي بر خدمات و كالا وجود ندارد؛ مسئولان نبايد از تذكر و انتقاد دلسوزانه براشفته شوند؛ روزانه افراد زيادي براي ما نامه مي نويسند يا به دفتر مراجعه مي كنند و بسيار ناراحت و نگران از معيشت و اقتصاد هستند و از علما و مراجع و حوزه مي خواهند حداقل وضع موجود را تذكر دهند.
معظم له در ادامه افزودند: چند سال كشور معطل برجام شد كه نتيجه آن  باعث زبان درازی دشمن شد و الان هم عده اي بحث مذاكره مجدد با آمریکا را مطرح مي كنند كه اين تفكر بي ترديد خيانت است.
حضرت آیت الله نوری همدانی خاطر نشان ساختند: نبايد مسايل حاشيه اي مطرح شود، همگان بايد با وحدت و همدلي به فكر مقابله بادشمن باشند؛  اين انقلاب و نظام خون بهای هزاران شهيد است؛ لذا بايد به هرقيمت كه شده از آن حفاظت نمود و از اركان آن يعني اسلام و ولايت فقيه و مردم محافظت كرد.

معظم له در پایان گفتند: باید از ميدان دادن به دشمن جلوگيري کنیم و مسئولان با پيروي از رهبري و آرمان و سفارشات امام(ره) مشكلات را حل كنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha