جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار با مراجع

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: دولت به دغدغه‌های اصلی مردم همانند ایجاد اشتغال بیشتر و مبارزه با قاچاق، مفاسد اقتصادی و گرانی اقلام اساسی، اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه نمی توان منکر شد که در همه جا و از جمله دولت ضعف هایی وجود دارد، تصریح کردند: با این اوصاف اما در شرایط فعلی هرگونه تضعیف دولت امری کاملاً خلاف است و همه باید از دولت حمایت کرده و در زمانی که دشمن همه توان خود را بکار گرفته تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند، باید دولت را تقویت کنیم.

این مرجع تقلید جهان تشیع در این دیدار که عصر پنجشنبه در قم انجام شد، افزودند: امروز زمان تسویه‌ حساب‌های شخصی و حل اختلافات انتخاباتی نیست و اگر هم دولت در جایی ضعف دارد، همه باید کمک کنیم تا این ضعف‌ها برطرف شود.

معظم له اظهارداشتند: امروز آمریکا از هر زمان دیگری منزوی‌تر است و شاهد آن هستیم که در موضوع خروج آنها از برجام حتی دوستان اروپایی‌شان نیز با آمریکایی‌ها همکاری نکردند و این مسأله خیلی مهم و نقطه قوت ماست، بویژه آنکه دولت جدید آمریکا نشان داده است که تنها با ایران و برجام مشکل نداشته و با همه مشکل دارد.

آیت الله مکارم شیرازی، شرایط امروز را یک امتحان تاریخی برای ملت ایران و دولت و نظام جمهوری اسلامی دانستند و گفتند: در این شرایط بسیار مهم است که دولت درباره عملکرد و اقدامات خود اطلاع‌رسانی گسترده، دقیق و بهنگام داشته باشد و آنچه را که مایه امیدآفرینی برای مردم است با هنرمندی به آنها انتقال دهد و البته ضعف‌ها و نقص‌های احتمالی را نیز صادقانه بپذیرد چرا که این مسأله تأثیر روانی بسیار مثبتی خواهد داشت.

ایشان با درخواست ابلاغ سلام به رئیس جمهور افزودند: دولت در صدر اولویت های خود معیشت و زندگی عامه مردم را باید مراقبت کند و به گونه ای باشد که به دغدغه های اصلی مردم همانند ایجاد اشتغال بیشتر و مبارزه با قاچاق، مفاسد اقتصادی و گرانی اقلام اساسی، اهتمام بیشتری کند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه رنجور IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
    0 0
    ُسلام علیکم ببخشید یه نقدی به خبر شما حضرت استاد این همه فرمایشات مهم در این دیدار فرمودند چرا شما مطالبی تقریبا مسالمت امیز با دولت را منتشر کردید!!!!! واقعا تاسف میخوریم