پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با مراجع و علما

حوزه/ محمود واعظی گفت: با تاکیدات رئیس جمهور، امروز کابینه دولت دوازدهم بیش از پیش دارای ارتباطات پیوسته با مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه هستند و این مهم از سوی رئیس جمهور مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، رئیس دفتر رئیس جمهور شامگاه پنجشنبه در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی با ابلاغ سلام حجت الاسلام والمسلمین  روحانی خدمت این مرجع تقلید گفت: رئیس جمهور پیوسته بر ارتباط مستمر اعضای دولت با مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه و استفاده از نظرات ایشان تاکید دارد و امروز نیز به دستور رئیس جمهور خدمت شما رسیده ام تا گزارشی را از وضعیت دولت و کشور ارائه نمایم.

رئیس دفتر رییس جمهور اظهارداشت:امروز در وضعیتی قرار داریم که همه باید یکصدا و یک نظر درباره آنچه پیش رو کشور است و اینکه چه باید کرد، اتفاق نظر داشته باشیم.

واعظی با اشاره به مواضع دولت جدید آمریکا علیه ایران اسلامی افزود: دولت از ابتدا تسلیم این زیاده خواهی ها نشده و با قوت پاسخ اظهارات و مواضع دولت آقای ترامپ را داده است.

وی گفت: امروز همه بر مقاومت در برابر زیاده خواهی های دولت آمریکا اتفاق نظر دارند و دولت نیز با برنامه ریزی و بررسی همه گزینه ها، اجازه نخواهد داد زندگی مردم خیلی تحت تاثیر جنجال سازی ها و فشارهای آمریکا قرار گیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهارداشت: بسیار مهم است که در شرایط حاضر یک پیام و آن هم پیام وحدت و انسجام از ایران به جهان مخابره شود و برای تحقق این هدف نیز باید با تعامل نزدیکتر با مردم، ارتباط بین نظام و مردم و ارتباط مسوولان بخش های مختلف با یکدیگر را بیش از پیش تقویت کنیم تا به این ترتیب از دوره ای که باور دارم خیلی طولانی نخواهد بود، با موفقیت عبور کنیم.

واعظی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای تشکیل جلسات هفتگی مشترک بین مسئولان سه قوه، گفت: با جنگ روانی شدیدی مواجه ایم که از خارج کشور مدیریت می‌شود، اما کشوری که ستون خیمه‌اش، ولایت فقیه است، قادر است از این سختی‌ها عبور کند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha