جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار با علما

حوزه/ حضرت آیت‌الله سبحانی گفتند: در شرایط فعلی در نظام جمهوری اسلامی باید اختلاف سلایق را کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حضرت آیت‌الله  سبحانی پنج‌شنبه شب در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با ابلاغ سلام به دکتر روحانی، گفتند: در وضعیت جدیدی که برای کشور پیش آمده است باید تلاش کنیم با حفظ وحدت مردم را بیش از پیش به آینده امیدوار کنیم که لازمه این مهم تأمین رضایت و مطالبات عامه مردم است.

این مرجع معظم تقلید افزودند: ما در نظام جمهوری اسلامی همه سرنشینان یک کشتی هستیم و سرنوشت واحدی داریم، بنابراین باید اختلاف سلایق را کنار گذاشته و اگر مسأله‌ای وجود دارد نیز با گفت‌وگو حل و فصل شود.

حضرت آیت‌الله سبحانی، اظهار داشتند: مشکلات امروز پیش‌روی نظام بیشتر از مشکلات سال‌های اول انقلاب و زمان جنگ نیست، اما باید برای عبور از این مشکلات سطح وحدت و همدلی بین مردم و نظام به سطح انسجام کشور در سال‌های اول انقلاب برسد که یک نکته بسیار مهم در وضعیت کنونی این است که با سوء استفاده‌کنندگان از اوضاع امروز و مفسدان اقتصادی برخورد قانونی قاطع داشته باشیم.

ایشان  تصریح کردند: به خوبی می‌دانم که آقای روحانی و همکاران‌شان در دولت یکی از سخت‌ترین دوران ریاست جمهوری در کشور را تجربه می‌کنند، اما یقیناً اگر با مفسدان اقتصادی قاطعانه مقابله کنند و اخبار آن را به اطلاع مردم برسانند، مردم به آینده امیدوار شده و قدردان دولت خواهند بود و جنگ روانی دشمن نیز هر قدر هم که شدید باشد، خنثی خواهد شد.

در ابتدای این دیدار نیز دکتر محمود واعظی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهور به حضرت آیت‌الله سبحانی، گفت: دولت جدید آمریکا اقدامات عجیب و غریب و خارج از قاعده‌ای انجام می‌دهد که یکی از آنها یعنی خروج از برجام است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: آمریکایی‌ها امروز به دنبال جلب همراهی دیگر کشورها برای اعمال فشار و بازگرداندن تحریم‌ها، علیه جمهوری اسلامی هستند و البته دولت نیز به دنبال طراحی و اجرای تمهیدات لازم برای مقابله با آثار جنگ اقتصادی علیه کشور است.

 

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha