پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانم مرادیان

حوزه/ مدیرکل اموربانوان استانداری قزوین گفت: نوع نگاه غرب به زن، غیر منطقی و همراه با ولنگاری است که عموما زنان غربی این نوع نقش را در جامعه ایفا می کنند و نوعی نگاه ابزارگرا به حضور زن در جامعه وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم  معصومه مرادیان عصر امروز در جمع بانوان منتخب استان که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در حاشیه نمایشگاه «دُرماندگار» قزوین برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی نقشی عمیق و حرکت آفرین به زن بخشید.

مدیر کل امور بانوان استانداری قزوین افزود: نوع نگاه غرب به زن، غیر منطقی و همراه با ولنگاری است که عموما زنان غربی این نوع نقش را در جامعه ایفا می کنند و نوعی نگاه ابزارگرا به حضور  زن در جامعه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: زن ایرانی مسلمان ابزار نیست، بلکه فردی تاثیر گذار در تاریخ بوده و حلقه مفقوده حضور زن در جهان مبنی بر همین حضور عفیفانه و توام با حفظ کرامت و انسانیت است.

مرادیان با بیان اینکه حضرت امام(ره) جایگاه و هویت زن ایرانی را احیا کردند، اظهار کرد: بسیاری جنبش ها در غرب در زمینه عفاف و حجاب به تأسی از ظهور و بروز معنوی و معرفتی زن مسلمان در ایران اسلامی است.

مدیرکل اموربانوان استانداری قزوین گفت: زنان در هر عرصه ای نقش اصلی و موثری دارند و با مدیریت اندیشمندانه و تربیت فرزندان، نقش اصلی را در ترویج استفاده از کالای ایرانی خواهند داشت.

وی ادامه داد: این قشر تاثیر گذار جامعه می تواند در کنار نقش های سنتی و ارزشمند خود، ایفاگر نقش های موثر در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه شوند.

 مرادیان خاطرنشان کرد: افزایش نقش آفرینی زنان به نوعی مسئولیت پذیری نیمی از جمعیت جامعه به حساب می آید

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha