سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
رهبر معظم انقلاب - حضرت آیت الله خامنه ای

حجت الاسلام عبدی گفت: امروز نیز در جنگ اقتصادی که دشمنان قسم خورده ما شروع کرده اند اگر به راهنمایی های مقام معظم رهبری عمل کنیم قطعا سربلند بیرون خواهیم امد.

حجت الاسلام احمد علی عبدی مدیر حوزه علمیه امیرالمومنین فامنین در گفت و گو با خبرنگار حوزه در همدان، با بیان این مطلب که در دنیا همه هوشمندی رهبر معظم انقلاب را تحسین می کنند، گفت: نه تنها دوستان، بلکه دشمنان هم به نقش هوشمندانه ایشان کاملا اذعان دارند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین افزود: کشورهای مختلفی با وجود صرف هزینه های زیاد برای ایجاد ایران هراسی در جهان تلاش می کنند، اما هنوز نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با نگاه دقیق و بررسی های موشکافانه توانسته اند نقشه های دشمن را نقش بر آب کنند و از تبلیغات خلاف واقع آن ها به نفع کشور و اسلام استفاده کنند.

وی با اشاره به تحریم های آمریکا و دشمنی های استکبار علیه جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز نیز در جنگ اقتصادی که دشمنان قسم خورده شروع کرده اند، اگر به راهنمایی های مقام معظم رهبری عمل کنیم، قطعا سربلند بیرون خواهیم امد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین گفت: درست است که به مردم فشار می آید، ولی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دل مردم را آرام می کند و ان شاءالله همان طور که معظم له نسبت به آینده خوشبین هستند ما نیز ایمان داریم که راه روشن پیش رو خواهیم داشت.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین، جامعیت رهبر معظم انقلاب را از ویژگی های بارز حضرت آقا عنوان کرد و گفت: شخصیت مقام معظم رهبری به گونه ای است که همه را شیفته خود می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha