جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: تعامل خوب حوزه و آموزش‌وپرورش، از برکات انقلاب اسلامی است و این تعامل بسیار مهم و مفید برای آموزش‌وپرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، امروز در نشست مشترک کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، اظهار داشت: تعامل خوب حوزه و آموزش‌وپرورش، از برکات انقلاب اسلامی است و این تعامل بسیار مهم و مفید برای آموزش‌وپرورش است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: این تعامل بسیار مهم و مفید برای آموزش‌وپرورش است که روحانیت وارد مدرسه می‌شود، نماز برگزار نموده و صحبت می‌کند این می‌تواند برای آینده کشور بسیار مفید باشد.

وی با بیان اینکه حضور روحانی در مدارس و اقامه نماز در جمع دانش آموزان می‌تواند برای آینده کشور بسیار مثمر ثمر باشد، افزود: جدایی حوزه با آموزش‌وپرورش و دانشگاه خطرناک است و باید بین این دو نهاد وحدت حکم‌فرما باشد.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش کارخانه انسان‌سازی و آدم سازی است، خاطرنشان کرد: علم وایمان دو رکن مهم و اساسی و جدایی‌ناپذیر هستند که همیشه باید توأم و باهم باشند و جدایی این دو خطرناک است و آموزش‌وپرورش و حوزه نقش مهمی در پیوند زدن و تقویت علم وایمان دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha