پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار غیب پرور

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز امپراطوری خبری تبلیغی در دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی تشکیل شده است، اما ما شک نداریم که افق آینده انقلاب اسلامی کاملا امید بخش، نورانی و شفاف است، چراکه این وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سردار پاسدار غلامحسن غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در اولین دوره مشترک تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه استان های قم، خراسان رضوی، تهران و اصفهان، که با شعار «حوزه انقلابی، رسالت اساتید و نخبگان بسیجی»، در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد گفت: نعمت انقلاب اسلامی یکی از نعمت های بزرگ پروردگار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: انقلاب هدیه ای از طرف خداوند متعال است که پس از غیبت امام زمان(عج) قرن ها گذشت تا خداوند به دست یک حکیم فرزانه و مرجع عالیقدر  و یک عارف واصل همچون امام خمینی(ره) این انقلاب را رقم زد.

وی با بیان این که در این 40 ساله گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی هزینه های زیادی داده ایم، اما ارزش آن را داشت، بیان کرد: همگی می دانید در طی قرون گذشته چه اندازه بزرگان دین و عالمان وارسته مجاهدت کردند تا مردم تحت حاکمیت دین خدا تنفس کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که زمان ما خداوند متعال این انقلاب را شکل داد و عالمان زیادی زندگانی آنان وقف مبارزه شد، خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب کبیر فرانسه یک تفکر لیبرالیستی حاکم شد که این تفکر در اروپا و مسیحیت محدود نشد، بلکه حدود 53 کشور اسلامی نیز نوع اداره جوامع خود را از آنها الگو برداری می‌کردند اما با آمدن امام خمینی(ره) این تفکر لیبرالیستی به کلی برچیده شد؛ لذا استکبار تمام قد در مقابل انقلاب اسلامی ایستاد و کوتاه نیامد.

غیب پرور با بیان این که مردم ایران 8 سال جنگ تحمیلی را با دستان خالی درک کردند و آن دوران دوران غربت اسلام بود، بیان کرد: 8 سال جنگ تحمیلی به یمن اسلام مردم ایستادند و شهیدان زیادی دادند؛ خیلی ها در جنگ سخت برابر منافقین که به عنوان پیاده نظام های آمریکایی بودند، ایستادگی و مقاومت کردند.

وی ضمن اشاره به آمارهایی از پیشرفت های کشور پس از پیروزی انقلاب ابراز کرد: به یُمن انقلاب اسلامی کشورمان در حوزه های مختلف پیشرفت های چشمگیری داشته به گونه ای که اگر تا پیش از انقلاب 30 درصد پزشکان از کشورهای دیگر بودند، ولی امروز جمهوری اسلامی ایران به 53 کشور پزشک اعزام می کند و تنها کشوری است که قانون اساسی آن بر اساس مبانی قرآن می باشد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که به اعتقاد من امروز تهدید نخست عملیات روانی دشمنان علیه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب در این هجمه به قدری حرفه ای عمل می کنند که تبلیغات دشمن باورمان شده و بدین سان دشمنان نمی خواهند حلاوت انقلاب به کام مردم شیرین بیاید و در این راه باید نخبگان جامعه و علمای ما دستاوردهای انقلاب را با مردم در میان بگذارند تا حقانیت نظام از زبان متخصصین به مردم گفته شود.

غیب پرور با بیان این که امروز امپراطوری خبری تبلیغی در دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی تشکیل شده و ما شکی نداریم که افق آینده انقلاب اسلامی کاملا امید بخش، نورانی و شفاف است، بیان کرد: این وعده خداوند است که نباید در این مسیر سست شوید؛ ما 40 سال است که شرایط را پذیرفتیم امروز نیز همچون گذشته مقاومت می کنیم.

وی با بیان این که اگر مومن به راه و دینتان باشید برای دفاع از انقلاب کفن هم می پوشید، ابراز کرد: انقلاب اسلامی با همه عظمت خود، یک الگوی کوچک شده از عاشورا و محرم سال 61 هجری است. هر کدام از شهدای ما بزرگ اساتیدی هستند که شش دانگ استادی خود را در محضر حضرت سیدالشهدا(ع) تلمذ کرده اند و امروز باید از آنان الگو گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که هر پیروزی از کوره آتش بیرون می آید، افزود: استقامت شاه‌کلید پیروزی است؛ آمریکایی‌ها می‌خواهند مقاومت، ایستادگی و استقامت را از ملت ما بگیرند اما مردم اگر مسئولین را در کنار خود ببینند در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب ثابت کردند که در مسیر مستقیم آن هستند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha