چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام قطبی

حوزه/ دوره های مشق اجتهاد برای طلاب سطح چهار خواهر، در موسسه فقهی مجتهده امین اصفهان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان، در دیدار مدیر طرح ملی روشمندسازی تحقیقات علوم اسلامی،  ضمن استقبال از این طرح ملی ابراز امیدواری کرد: طلاب شرکت کننده در این دوره‌ها بتوانند با ورود به عرصه پژوهش کمک کنند تا نیازهای فقهی جامعه مرتفع شود.

حجت‌الاسلام مصطفی دری نیز ضمن معرفی دوره‌های مشق اجتهاد به اهمیت موضوع پژوهش در میان طلاب پرداخت و اظهار کرد: این دوره از کارگاه‌ها تفاوت‌های بسیاری با دوره‌های دیگر دارد، که از آن جمله می‌توان به کاربردی بودن آن اشاره کرد.

مدیر طرح ملی روشمندسازی تحقیقات علوم اسلامی با بیان این که یکی از مشکلات دوره‌های مشابه به نتیجه نرسیدن مطالب ارائه شده در کارگاه است، خاطر نشان کرد: در این دوره سعی شده با در اولویت قرار دادن نوشتن مقاله توسط شرکت کنندگان و انتشار مقالات در مجلات تخصصی طعم شیرین انتشار مقاله به طلاب نشان داده شود.

برپایه این گزارش، با توجه به مذاکرات انجام شده میان مدیر طرح ملی روشمندسازی تحقیقات علوم اسلامی و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مقرر شد این دوره‌ها، در موسسه فقهی مجتهده امین و برای طلاب سطح چهار خواهر نیز برگزار شود.

انتهای پیام 313/49

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha