شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برنامه ريزي دشمن در جنگ اقتصادي گفت: بعد از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامي، توطئه هاي دشمنان اين نظام مقدس همچنان ادامه دارد و ايستادگي جمهوري اسلامي در برابر اين حجم عظيم از توطئه ها، نظام سلطه را با چالش جدي مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکريان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در کارگاه آموزشي روحانيون مستقر شهرهاي مازندران گفت: توطئه هاي دشمنان انقلاب اسلامي همچنان ادامه دارد و ايستادگي جمهوري اسلامي در برابر اين هجم توطئه ها، نظام سلطه را با چالش جدي مواجه کرده است.

وی با اشاره به برنامه ريزي دشمن در جنگ اقتصادي، افزود: بعد از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامي، توطئه هاي دشمنان اين نظام مقدس همچنان ادامه دارد و ايستادگي جمهوري اسلامي در برابر اين حجم عظيم از توطئه ها، نظام سلطه را با چالش جدي مواجه کرده است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به وجود مشکلات اقتصادي در ماه هاي اخير، افزود: درک مشکلات کشور و هم دلي و هم افزايي مردم مقاوم ايران اسلامي و تلاش و عزم جدي مسؤولان کشور، مي تواند بسياري از اين مشکلات بوجود آمده را حل کند.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري در خصوص انقلاب اسلامي و فرق آن با انقلاب هاي بوجود آمده در کشورهاي ديگر، تصريح کرد: انقلاب اسلامي يک انقلاب ديني است و امام خميني(ره) با تمسک به دين مبين اسلام، قرآن و  معارف اهل بيت(ع) اين انقلاب را پايه ريزي کرده است و اهداف متعالي آن با مباني اسلام و قرآن تطبيق داده شده است.

عضو شوراي فرهنگ عمومي استان در ادامه با اشاره به طول عمر کوتاه انقلاب فرانسه، روسيه و چين ادامه داد: پشتوانه اصلي جمهوري اسلامي امت قهرمان ايران اسلامي و ولايت فقيه است و اهداف جمهوري اسلامي متعالي است و قابل قياس با ديگر انقلاب ها در جهان نيست.

استاد حوزه علميه مازندران در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرموده امام راحل در خصوص امت عصر خويش که فرمود امت من از امت صدر اسلام باوفاتر است، تاکيد کرد: جمهوري اسلامي چهل سال است با وجود همه توطئه ها و فشارهاي اقتصادي و با وجود اعمال تحريم هاي ظالمانه از سوي ايالات متحده در مسير پيشرفت و تعالي گام برمي دارد و از مسير اصلي خود منحرف نشده است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به جريان کودتا در ابتداي انقلاب اسلامي ، موضوع بني صدر، جريان هشت سال دفاع مقدس و قائله گنبد و آمل و تحرکات جريان هاي تروريستي منافقين و مجاهدين خلق و حتي فتنه 1388، اظهار داشت: رهبري معظم انقلاب اسلامي نقش ديده بان را براي جمهوري اسلامي ايفاء مي کند و برخي تحليل ها در بعد از رحلت امام راحل از سوي برخي ها در خصوص جانشيني به خصوص جانشيني مقام معظم رهبري غيرمنصفانه بود و امروز شاهد هستيم که ايشان به بهترين شکل ممکن مسائل را در کشور و منطقه مديريت مي کنند.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران با اشاره به تحليل برخي مستشاران نظامي ايالات متحده براي عدم توانمندي و موفقيت در جنگ نظامي در برابر جمهوري اسلامي، بيان داشت: آماده سازي و مجهز کردن جريان هاي تکفيري و تروريستي در منطقه با هدف ضربه زدن به جمهوري اسلامي و محور مقاومت صورت گرفت که ايالات متحده در اين نقشه هم شکست مفتضحانه اي را متحمل شد و ايجاد جنگ مذهبي و داخلي سرانجام با شکست روبرو خواهد شد.

وي شيعه انگليسي را امتداد توطئه جنگ مذهبي در کشور و منطقه دانست و افزود: جمهوري اسلامي ايران، حزب الله در لبنان و جريان مقاومت در سوريه و عراق امروز به عنوان نماد ايستادگي و مقاومت و  عزت دنياي اسلام  در منطقه معرفي شده اند و در جنگ نابرابر ائتلاف سعودي در مقابل مردم مظلوم يمن هم وعده الهي محقق خواهد شد و پيروزي با اين امت مظلوم و مقاوم يمن خواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه هاي مازندران با اشاره به توان نظامي و موشکي جمهوري اسلامي و رتبه هاي برتر علمي جمهوري اسلامي در نانو ، هسته اي، فضا، ژنتيک و دارو  در سال هاي اخير، اذهان داشت: توان موشکي جمهوري اسلامي باعث عزت و اقتدار ايران اسلامي است و ديوار آهنين رژيم کودک کش و غاصب صهيونيستي از خانه عنکبوت هم سست تر است و به تعبير رهبر عظيم الشان انقلاب حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي اسرائيل بيست سال آينده را نخواهد ديد و نابود خواهد شد.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران با اشاره به رهبري بي بديل مقام معظم رهبري و درايت معظم له در برابر طوفان هاي سهمگين دشمنان خارجي و داخلي، خاطر نشان کرد: ولايت فقيه دژمستحکم و غيرقابل نفوذ جمهوري اسلامي است و امروز خار در چشم و استخوان در گلوي دشمنان ايران اسلامي است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha