شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

حوزه/ دو کتاب «انسان کنش شناسی حکیمیان پیشا صدرایی» و «انسان کنش شناسی صدرایی» از سلسله کتاب های «انسان کنش شناسی» به تازگی از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روانه بازار نشر شده است.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با انتشار این دو اثر تا کنون 4 اثر با موضوع «انسان کنش شناسی» منتشر کرده است.

 پیش از این هم دو کتاب «انسان کنش شناسی پوزیتویستی» و «انسان کنش شناسی هرمنوتیکی، تفسیری و انتقادی» منتشر شده بودند.

  رویکرد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سلسله کتاب های انسان کنش شناسی بررسی چگونگی پیدایش علومی چون جامعه شناسی و علوم اجتماعی مغرب زمین است. به بیان دیگر دغدغه پژوهشگاه در این سلسله کتاب ها نه روش بلکه مطالعه چگونگی پیدایش روش ها و نظریه های روش شناختی است.

 دکترسیدحمیدرضا حسنی دانشیار و مدیر گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر هادی موسوی پژوهشگر این گروه نویسندگان سلسله کتاب های «انسان کنش شناسی» هستند.

   کتاب «انسان کنش شناسی حکیمیان پیشا صدرایی» با قمیمت12000 تومان در زمستان 96 و کتاب «انسان کنش شناسی صدرایی» با قیمت 14500 تومان در تابستان 97 به بازار عرضه شده است و علاقه مندان می توانند جهت تهیه این کتاب به کتاب فروشی ها و یا پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه حوزه ودانشگاه به نشانی rihu.ac.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha