جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره تربیت مربی «آموزش سواد رسانه»

حوزه/ رئیس انجمن سواد رسانه طلاب از برگزاری دوره تربیت مربی «آموزش سواد رسانه» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، رفیع الدین اسماعیلی با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی «آموزش سواد رسانه» گفت: این دوره ویژه طلاب برگزار می‌شود. در این دوره همه ابعاد سواد رسانه در نظر گرفته شده و تلاش می شود بهترین اساتید جهت تدریس دعوت شوند. دوره صرفا آموزشی نیست و دانش پژوهان می بایست در طول دوره پژوهش‌هایی را در راستای اهداف دوره، زیر نظر اساتید انجام دهند.

وی تصریح کرد: در این دوره سرفصل‌هایی همچون: مبانی و نظریه‌های رسانه، مبانی و مؤلفه‌های حکمت هنر اسلامی، مبانی و مؤلفه‌های فلسفه هنر غرب، روش تحلیل پیام‌های ارتباطی(تحلیل روایت، نشانه‌شناسی، تحلیل گفتمان، تحلیل مضمون)، تحلیل سینما(شناخت سینما، دین و سینما، جریان شناسی سینمای ایران و جهان)، تحلیل تلویزیون و ماهواره(شناخت تلویزیون، تحلیل و بررسی شبکه‌های ماهواره‌ای)، فضای مجازی، شبکه ملی اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های رایانه‌ای(ماهیت و مبانی بازی، صنعت و اقتصاد بازی)، جنگ رسانه‌ای و تکنیک‌های عملیات روانی در رسانه، آموزش خبر و ژورنالیسم و مبانی و نظریه‌های روان‌شناسی رسانه آموزش داده می‌شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد این دوره به مدت 9 ماه، از 5 مهر روزهای پنج شنبه از ساعت 15 تا 19 عصر برگزار خواهد شد.  

وی در پایان اعلام کرد: علاقه مندان می‌توانند تا 25 شهریور ماه 1397 جهت ثبت نام در دوره، بصورت حضوری همراه با مدارک(یک قطعه عکس، کپی آخرین مدرک تحصیلی و مبلغ 100 هزار تومان ودیعه) به آدرس قم، خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه21، فرعی اول، سمت چپ، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه کرده و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره 02531155157 و 02531155116 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha