سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی

حوزه/ مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه بسیج حوزه را مکانی دانست که باید دائم فکر جدید انقلابی تولید کند و گفت: مدیریت حوزه از بسیج حوزه انتظار بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک‌دار صبح امروز شنبه در پنجمین همایش «نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی» که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حال برگزاری است اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی، ولایت و ارزش های انقلابی و بسیج، حق است و امیدواریم با تمسک به این حق، همه ما و جامعه سربلند باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیان داشتند؛ اگر مشاهده کردیم تلاش هایی دارد انجام می گیرد، برای این که از حوزه علمیه قم، انقلاب زدایی کنند باید احساس خطر کنیم،گفت: مدیریت حوزه از بسیج حوزه علمیه، انتظارش بسیار بالاتر از سایرین است.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه، بسیج حوزه را مکانی دانست که باید دائم فکر جدید انقلابی تولید کند به ارائه گزارشی از همایش های گذشته پرداخت و تصریح کرد: همایش سال قبل 15 کمیسیون داشت.

وی تولید مجلات و نشریات هفتگی و ماهانه و ارسال آن از طریق اتوماسیون و بسیج، تشکیل کارگروهی برای جذب نیروهای منتقد که به حاشیه رفته را از جمله کمیسیون ها نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار عنوان کرد: شواری عالی هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون در سال 96 گرچه به آن صورت که باید نتوانست جلساتی را برگزار نماید، امیدورایم در سال جدید تعداد جلسات بیشتری را برگزار نماید و در ذیل آن کمیته شورای عالی هماهنگی بسیج طلاب و  روحانیون وجود دارد که بسیار فعال عمل کرد و در مجموع 78 مصوبه داشت.

وی طرح ولایت، نشست های بصیرتی سیاسی، تصویب طرح تأسیس پایگاه مقاومت مراکز سطوح عالی و مجتمع های مسکونی، تشکیل فراخوان مقاله با موضوع حوزه انقلابی و ایجاد  دبیر خانه آن، طرح جشنواره ملی سرزمین نور را از برخی مصوبات انجام شده برشمرد.

دبیر شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیون ابراز کرد: علاوه بر این طرح ها، چندین کار اجرایی مشترک در این کمیته برنامه ریزی و ابلاغ شد که گزارشات خوبی از اجرای آن به دست ما رسید؛ مانند دستور العمل گرامیداشت هفته بسیج، برگزای همایش منطقه ای مدیران مدارس علمیه و مسئولین بسیج استانی، هشتمین سالروز حماسی 9 دی و دستورالعمل بزرگداشت سالروز دفاع مقدس.

وی در پایان روحانی شهید عباس شیرازی را به عنوان شهید شاخص در میان شهدای روحانی راه حق نام برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha