شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کتاب «علی بروسلی»

حوزه/ به همت مؤسسه فرهنگی مطاف عشق، کتاب «علی بروسلی» دوران کودکی، نوجوانی و جوانی شهید دفاع مقدس است که به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «علی بروسلی» به قلم فاطمه مداحی و با همکاری مؤسسه فرهنگی مطاف عشق تولید شده دوران کودکی، نوجوانی و جوانی شهید دفاع مقدس حاجعلی تَوَلَّلی‌پور را در بر دارد و به بازگویی خاطرات وی از وقایع انقلاب و دفاع مقدس می‌پردازد.

کتاب علی بروسلی در قطع رقعی و 128 صفحه، تابستان 97 با تیراژ 1500 نسخه چاپ شده است.

در بخشی از متن کتاب آمده است: «روحیه‌ی حاجعلی با بقیه‌ی بچه‌ها فرق داشت؛ او زمان مبارزه فقط دفاع می‌کرد و حمله‌ای درکار نبود. یادم هست یک‌بار با یکی از بچه‌ها که حریف قدرتمندی هم برایش محسوب می‌شد، مسابقه داد. حریفش سعی می‌کرد ضربه بزند و او فقط دفاع می‌کرد. در یک‌لحظه که حریفش غفلت کرده بود، او پای خود را بالا آورد و جمع کرد تا ضربه بزند، اما پس از مکث کوتاهی، پای خود را آرام پایین گذاشت. با دیدن این صحنه، مبارزه را قطع کردم. جلو رفتم و به او گفتم: «علی! چرا این کار را کردی؟ تو که می‌دانی اگر یک‌لحظه غفلت کنی چنان ضربه‌ای به تو می‌زند که نقش زمین شَوی؛ چرا ضربه را نزدی؟» نگاهی کرد و گفت: «استاد! آخر او پشتش به من بود، اگر او را می‌زدم از پشت زده بودم».

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب، به فروشگاه اینترنتی موسسه مطاف عشق MATAF.IR  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha