سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به مشکلات اخیر کشور به ویژه در حوزه اقتصاد، گفتند: به امید خدا از این مشکلات عبور می‌کنیم و در آینده پیروزی نصیب انقلاب اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله  علوی گرگانی امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشتند: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای بیان عملکرد و دستاوردهای دولت و نظام است که موجب دلگرمی بیشتر مردم به نظام و دولت می‌شود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت رسانی به ایثارگران گفت: مسئله جنگ گرچه به خودی خود، دارای مشکلاتی است، اما مهم‌تر از آن مسائل پشت صحنه جنگ و پس از جنگ است؛  اما باید وجود داشته باشد و ارتقاء پیدا کند.

ایشان با تأکید بر اینکه دولت نباید در بحث ارائه خدمت به ایثارگران تنها بماند و همه نهادها و دستگاه‌ها باید به کمک دولت بیایند خاطر نشان ساختند: سیاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار ارائه خدمت به جامعه ایثارگری باید بیرون آوردن آنان از حالت مصرف کننده و وارد کردنشان به چرخه کار و تولید باشد و خوشبختانه بنیاد در این زمینه تا حدودی موفق بوده است.

معظم له با تمجید از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفتند: بدانید که خدمات شما دارای اجر و ثواب است و خداوند به شما کمک می‌کند، چنانکه در گذشته نیز چنین بوده است.

حضرت آیت الله  علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اخیر کشور به ویژه در حوزه اقتصاد افزودند: به امید خدا از این مشکلات عبور می‌کنیم و در آینده پیروزی نصیب انقلاب اسلامی خواهد شد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha