جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم رونمایی از «ترجمه ای تازه از کتاب گرانسنگ الغدیر»

حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب ترجمه ای تازه از کتاب گرانسنگ الغدیر با حضور پژوهشگران و علمای حوزه و اساتید دانشگاه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست علمی و مراسم رونمایی از « ترجمه ای تازه از کتاب گرانسنگ الغدیر» پیش از ظهر امروز با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، در بنیاد فرهنگی امامت برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم، میزگرد تخصصی و علمی با حضور حجج اسلام والمسلمین سبحانی مدیرعامل بنیاد فرهنگی امامت، سیدابوالقاسم حسینی ژرفا مترجم این اثر، احمد امینی فرزند مرحوم علامه امینی و دکتر گرمارودی از اساتید دانشگاه برگزار شد.

در این نشست علمی حجت الاسلام والمسلمین سبحانی به ذکر ویژگی های این ترجمه و سیر این اثر پرداخت و به نقاط خاص و منحصر به فرد این اثر اشاره کرد.

وی گفت: الغدیر به ما نشان داد که می توان پای مکتب ایستاد و بر اصول پای شمرد و آن را قهرمانانه مطرح کرد و رقیب را نقد کرد و همچنان بر اصل وحدت ملتزم کرد؛ کسانی که گمان می کنند وحدت در گرو پرده پوشی ها است در اشتباه هستند؛ نشان وحدت بیانیه ای است که شهید مطهری بر نوشته ایشان در خصوص الغدیر دارد و این اثر ثابت کرد که وحدت به معنی نگفتن نیست، بلکه می توان با این منطق غیرقابل رد این بحث را قبول کرد.

در ادامه و پس از قرائت پیام آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و سخنرانی آیت الله میلانی این اثر ارزشمند رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha