چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین معلمی گفت: رئیس‌جمهوری محترم هنوز هم تا پایان دوره ریاست جمهوری فرصت خوبی دارید، بیایید برای رضای خدا و موفقیت خودتان خانه تکانی در دولت را با جایگزینی عناصر مؤمن انقلابی و کارآمد انجام دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در دومین روز از پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان، طی سخنانی، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهارداشت: همه عزیزانی که متعهدانه، دردمندانه و خیرخواهانه در این اجلاس مطالبی را ارائه می‌کنند و در شرایط فعلی کشور از وضعیت اقتصادی و گرانی افسارگسیخته و پیامدهای نامطلوب آن گله دارند قطعاً تمایل داشتند رئیس‌جمهور محترم و مسئول اول اجرائی کشور و عضو این مجلس شریف، حضور می‌داشتند و مطالب نمایندگان محترم خبرگان را می‌شنیدند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: آقای رئیس‌جمهور! توزیع غیر منضبط سکه و ارز و پیامدهای زیان‌بار آن برای دولت و ملت موجب افزایش قیمت‌ها در همه اجناس و در نتیجه ناخشنودی مردم شده و طبعاً سوژه و فرصتی در اختیار عوامل استکبار قرار داد و بر جرئت و جسارت آنان افزود تا کینه نهفته خود را از انقلاب، امام و روحانیت ابراز کنند؛ خرابی را دیگران انجام دادند ولی تاوانش را باید نیروهای متدین تحمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی، ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور! مجموعه نیروهای متدین کشور به‌ویژه اعضاء این مجلس خیرخواه شما بوده و مایل هستند شما در امور محوله موفق باشید، اما چرا رهنمودهای حکیمانه رهبری را که پیگیری و اجرائی نمودن آنها به سود شما و دولت شما و ملت می‌شد به‌موقع پیگیری و اجرائی ننمودید؟! چرا اقتصاد مقاومتی را که از آغاز دولت شما بر آن تأکید داشتند جدی نگرفتید؟.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، گفت: معظم له اخیراً در جمع کثیری از مردم فرمودند:  آحاد مردم مشکلات معیشتی را احساس می‌کنند بخشی از مردم واقعاً زیر فشارند گرانی مواد غذایی و مسکن به آنها فشار می‌آورد. کاهش ارزش پول ملی از مشکلات کنونی کشور است وقتی قیمت ریال این گونه پایین می‌آید یک کارگر روزمزد چیزی برایش نمی‌ماند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی تصریح کرد: رئیس‌جمهوری محترم! هنوز هم تا پایان دوره ریاست جمهوری فرصت خوبی دارید! بیایید برای رضای خدا و موفقیت خودتان خانه تکانی در دولت را با جایگزین ساختن عناصر مؤمن انقلابی و کارآمد انجام دهید.

وی در پایان گفت: اقبال مردم با رعایت عدالت و پرهیز از تشریفات و هزینه‌های زائد و روی‌گردانی از قدرت‌های بزرگ استکباری و خدمت خالصانه به مردم ماندگار خواهد بود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha