جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: همه بزرگان و علمای اهل علم که درامر تبلیغ توانایی دارند نباید، لحظه ای از پیام رسانی و رفتن به شهرها و روستا ها برای تبلیغ غافل شوند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه، با اشاره به اهمیت تبلیغ و توجه حوزویان به امر ابلاغ رسانی، ضمن تأکید بر اهمیت تبلیغ در ماه محرم و صفر گفتند: مبلّغی موفق است که اهل تعلیم و تعلم باشد.

معظم له با بیان اینکه مبلغ زمانی می تواند در جامعه اثرگذار شود که همراه و در کنار مردم باشد، بیان داشتند: درکنار این مسئله نکته دیگر رساندن درست و صحیح سخنان اهل بیت(ع) است و این موضوع نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ایشان برهجرت مبلغان موفق، عالم و مهذب تأکید کردند و گفتند: امروز مردم نیازمند به روحانیون عالم و مهذب هستند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: یکی از مسائل که مبلغان و نهادهای فرهنگی لازم است توجه داشته باشند، مناطق محروم و آسیب پذیر است. نقش نهادهای فرهنگی در توجه به مناطق محروم در موضوع اعزام مبلغ امری لازم و ضروری است.

معظم له بیان داشتند: توجه به این مسئله می تواند بسیاری ازمشکلات عقیدتی و فکری جوانان را از بین ببرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه خودم اهل تبلیغ هستم و در ایام و مناسبت های مختلف به شهر و منطقه گرگان می روم، بیان داشتند: همه بزرگان و علمای اهل علم که در امر تبلیغ  توانایی دارند نباید، لحظه ای از پیام رسانی و رفتن به شهرها و روستا ها برای تبلیغ غافل شوند.

ایشان افزودند: غفلت از تبلیغ می تواند آسیب بزرگی به اعتقادات جوانان وارد کند.

۳۱۳/۴۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha