جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در پیامی به مناسبت شهادت تعدادی از هم میهنانمان در حادثه تروریستی مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز آورده است: دستان تروریست جهانی که همواره مردم بی گناه را مورد هجمه قرار می دهد، بار دیگر در نقطه دیگری از این آب و خاک و میهن اسلامی، از آستین ایادی استکبار بیرون آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مناسبت شهادت جمعی از فرزندان و هم وطنان این مرز و بوم در حادثه تروریستی مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، پیامی صادر کرد:

در این پیام می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِين/َ(بقره 250)

دستان تروریست جهانی که همواره مردم بی گناه را مورد هجمه قرار می دهد، بار دیگر در نقطه دیگری از این آب و خاک و میهن اسلامی، از آستین ایادی استکبار بیرون آمد.

حملات کوری که گاه از مریوان و بلوچستان و امروز در اهواز، مرد و زن، کوچک و بزرگ را بی رحمانه و داعش صفت مورد حمله قرار می دهد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان خوزستانی، مراتب همدردی خود و مردم همواره در صحنه و آسیب دیده کردستان از حملات تروریستی را به بازماندگان این حادثه تلخ ابلاغ نموده و آرزوی سلامتی و عافیت برای آسیب دیدگان و علو درجات را برای شهدا از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سید محمد حسینی شاهرودی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha