چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج با اشاره به حادثه تروریستی دیروز در اهواز گفت: سکوت معنا دار حامیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی در محکومیت عملیات تروریستی اهواز برای افکار عمومی جهان قابل تامل است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده های شهدای حادثه تروریستی دیروز در اهواز، اظهار داشت: سالیان سال است که امت اسلام با جریان های منحرف و تروریستی و ضدانسانی در تقابل است و در این مدت زمان هزاران نفر جان خود را از دست داده اند.

امام جمعه سنندج گفت: در حادثه دیروز آنچه عیان بود این است که بعضی از معاندان جمهوری اسلامی عده ای را با وعده های پوشالی خود فریب می دهند و آنان را مجبور به انجام اعمال تروریستی و غیرانسانی می کنند.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی دیروز برای حامیان این جانیان هرگز دستاورد نظامی محسوب نمی شود، تاکید کرد: دیروز عده ای از سربازان، فرزندان و هم وطنان در اهواز به دستان ناپاک جریان های تکفیری ـ صهیونیستی به شهادت رسیدند که این اقدام، جنایتی ضدبشری است و هیچ وجدان بیداری نمی تواند آن را توجیه کند.

ماموستا خدایی با تاکید بر اینکه تلاش بدخواهان نظام ایجاد فضای ناامنی در کشور به ویژه در شهرهای مرزی است، گفت: تلاش های دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور دیگر نخ نما شده است، لذا حادثه دیروز نه تنها تاثیر منفی بر روحیه مردم داشت، بلکه عزم آنان را برای مقابله با دشمنان نظام چندبرابر کرد.

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به سکوت معنادار حامیان دروغین حقوق بشر در محکومیت حادثه تروریستی اهواز، اظهار داشت: یکی دیگر از جنبه های حادثه تروریستی که برای همه اذهان و افکار عمومی قابل تامل بود، سکوت معنادار حامیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی در جهان بود.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ وحدت در بین برادران دینی، تاکید کرد: هیچ چیزی برای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، ناخوشایندتر از وحدت در داخل کشور نیست، لذا همه مذاهب و ادیان که در این کشور زندگی می کنند باید این امر را به خوبی درک کنند و زندگی مسالمت آمیزی در کنار هم داشته باشند، زیرا همه ما زیر یک پرچم زندگی می کنیم.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود بیان داشت: بحمدلله امروز نظام جمهوری اسلامی در جایگاه اقتدار قرار دارد و این گونه اعمال تروریستی کور هرگز خدشه ای به قدرت آن وارد نمی کند، بلکه روز به روز به اقتدار آن می افزاید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha