پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تمدید مهلت ثبت نام دوره تربیت مدرس

حوزه/ با توجه به استقبال زیاد و درخواست مکرر طلاب و با تأیید شورای آموزش حوزه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، مهلت ثبت نام دوره تربیت مدرس تا ۵ مهرماه تمدید شد.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌ مهدی رسولی­ نیا روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: ثبت‌نام در دوره تربیت مدرس، برای طلاب فارغ‌التحصیل، حدأقل با مدرک سطح ۳ و حدأکثر سن ۴۵ سال، تمدید شد.

مدیر اداره امور اساتید اظهار داشت: تاکنون ۲۳۶ نفر از بانوان طلبه در دوره تربیت مدرس ثبت‌نام کردند که از طلاب واجدالشرایط، جهت حضور در مرحله مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.

حجت‌الاسلام‌  رسولی‌نیا افزود: با توجه به استقبال زیاد و درخواست مکرر طلاب و با تأیید شورای آموزش حوزه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، حدأکثر سن لازم جهت حضور در دوره تربیت مدرس، از ۴۰ به ۴۵ سال افزایش یافته است.

وی بیان داشت: طلاب فارغ‌التحصیل، حدأقل با مدرک سطح ۳ و حدأکثر سن ۴۵ سال، جهت ثبت‌نام و ارائه مدارک کامل، تا تاریخ ۵ مهرماه به صورت حضوری به واحد تربیت مدرس واقع در انتهای طبقه همکف شهید قدوسی(رحمه‌الله‌علیه) مراجعه فرمایند.

مدیر اداره امور اساتید در پایان افزود: ارائه کپی مدرک سطح ۳، کپی صفحات اول تا سوم شناسنامه، کپی صفحه اول و دوم شناسنامه و یک قطعه عکس ۳*۴ جهت ثبت‌نام در دوره تربیت مدرس، الزامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha