پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز

حوزه/ امروز اهواز قلب ایران بود! جوانان خشمگین اهوازی با مشت های گره کرده خود و فریاد شعار های «می کشیم می کشیم، آنکه برادرم کشت» و «مرگ بر آل سعود»، به خون خواهی برادرانشان یکصدا شده بودند.

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تشییع شهدای حادثه ۳۱ شهریور اهواز، صبح امروز با حضور بی نظیر مردم ولایتمدار و شهید پرور کلانشهر اهواز، برگزار شد.

در این مراسم که از حسینیه ثارالله اهواز تا انتهای خیابان سلمان فارسی ادامه داشت، مردمان غیور اهواز، از عرب و لر و بختیاری و دیگر قومیت های غیور بر طبل اتحاد و پایداری به آرمان های انقلاب اسلامی کوبیدند.

مسئولان عالی رتبه کشوری، شامل نمایندگان مقام معظم رهبری، نماینده رئیس جمهور، نماینده مدیر حوزه های علمیه کشور، وزرا، فرماندهان ارشد و عالی رتبه لشکری، از شرکت کنندگان ویژه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی امروز اهواز بودند.

یکی از بیشترین جلوه های این مراسم با شکوه، حضور بی نظیر مردمی بود که در گرمای هوا، به خیابان های اصلی مرکز شهر آمده بودند و یک صدا فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل سعود» سر می دادند.

اما یک شعار از میان فریادهای مردمان غیور اهوازی، پر صدا تر بود! «می کشیم می کشیم، آن که برادرم کشت»؛ جوانان خشمگین اهوازی با مشت های گره کرده خود و فریاد این شعار، به خون خواهی برادرنشان متحد شده بودند.

مراسم خاک سپاری پیکرهای مطهر شهدای حادثه تروریستی، هم اکنون در گلزار شهدای اهواز، در حال برگزاری است.

قبل از آغاز مراسم تشییع، دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و  سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداختند.

گفتنی است، روز شنبه، 31 شهریور، در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، چند تروریست مسلح حاضران در مراسم را به رگبار بستند که منجر به شهادت 24 نفر از هموطنان عزیز و مجروح شدن بیش از 60 نفر شد.

ابتدا گروهک "الاحوازیه" و سپس داعش مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha