پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

حوزه/ رضایی با هشدار به حامیان تروریست ها، گفت: من به شما می‌گویم که در یک خواب زمستانی به سر می‌برید و یقین داشته باشید به زودی بلایی بر سر شما می‌آوریم که در تاریخ ثبت شود و بار دیگر جرأت انجام چنین کارهایی را نداشته باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز، ضمن تسلیت شهادت جمعی از جوانان غیور اهوازی در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز، با بیان اینکه حادثه اهواز توسط کشورهای معاند طراحی و در داخل کشور اجرایی شده است، گفت: کاملاً مشخص است که افراد تروریست از سوی کدام کشورها حمایت مالی، تبلیغاتی و رسانه‌ای داشته و در کجا آموزش دیده و از کجا آمدند.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا، کشتن فرزندان را اقدامی شجاعانه قلمداد نمی‌کنند، اظهارداشت: مزدوران پلید، بی‌شرمانه بر روی سربازان و مردم بی‌دفاع اهواز آتش گلوله گرفته و داغ‌های زیادی را بر دل مادران و خانواده‌های اهواز و خوزستان نشاند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر اینکه ایران بدون خوزستان معنا و هویت ندارد، گفت: خوزستان و اهواز هویت ایران است و اینکه عده‌ای خیال می‌کنند می‌توانند خوزستان را از ایران جدا کنند، یک رؤیای تحقق نشدنی است؛ چراکه خوزستان جزو لاینفک ایران است.

رضایی، یکپارچگی دشمنان در حمله گسترده چندجانبه به ایران را مورد بررسی قرار داد و اظهارکرد: این حادثه درست در زمانی رخ داد که ترامپ، اسرائیلی ها و برخی کشورهای منطقه اعلام کردند که تابستان بسیار گرمی در مقابل ایران است و از طرفی دیگر نیز با انجام تبلیغات گسترده علیه اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم، سعی در تحریک احساسات مردم و تحریک آنها برای حمله به اصل نظام وانقلاب داشتند که خوشبختانه با بصیرت مثال زدنی مردم، خنثی شد.

وی با بیان اینکه دشمن از فراخوان مردم برای ضدیت با نظام ناامید شده است، گفت: آنها با یک عملیات پر سر و صدا، قصد پوشاندن این شکست را داشتند، اما امروز ملت ثابت کرد که مردم خوزستان همیشه طلایه دار این انقلاب و نظام خواهند بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، خطاب به دشمنان، بیان کرد: اگر فکر می‌کنید می‌توانید امنیت و اقتدار ایران را خدشه‌دار کنید، کور خوانده‌اید.

وی در پایان گفت: من به شما می‌گویم که در یک خواب زمستانی به سر می‌برید و یقین داشته باشید به زودی بلایی سر شما می‌آوریم که در تاریخ ثبت شود و بار دیگر جرأت انجام چنین کارهایی را نداشته باشید.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha