شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: ما هویت و سنت خود را از دست نمی‌دهیم چراکه همه چیز در قالب محراب پیامبر تعریف شده و از ارزش خاصی برخودار است اما فعالیت در فضای مجازی نیز دارای اهمیت بسیاری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از امروز در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که منصوبان رهبری در هر مجموعه و سازمان باید پاسخ اعتماد رهبری را بدهند، اظهار کرد: اعتمادسازی و جلب رضایت این بزرگوار بر اساس ساز و کارهایی است که هم در حکم نوشته شده، توسط ایشان آورده شده و بخشی از آن نیز در تجربیات افراد با تجربه در هر مجموعه نهفته است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید برای تبلیغ و تربیت مبلغان در کل کشور برنامه‌ریزی منسجم داشته باشد، اضافه کرد: اکنون دو موضوع مهم از سازمان تبلیغات اسلامی انتظار می‌رود، نخست ترویج سبک سنتی که بتواند سنت‌های تبلیغی و چارچوب ابلاغ معارف دینی را حفظ کند چراکه مردم با منبر پیامبر مأنوس هستند.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: ما هویت و سنت خود را از دست نمی‌دهیم، چرا که همه چیز در قالب محراب پیامبر تعریف شده و از ارزش خاصی برخودار است اما فعالیت در فضای مجازی نیز دارای اهمیت بسیاری است.

وی یادآور شد: تعریف و نگاهی که برای سازمان تبلیغات وجود دارد بسیار کلی است به این معنا که هر چه بی‌حاشیه‌تر کار کنید، برداشت بیشتری خواهید داشت، گاهی شایعه جناحی شدن نیز می‌تواند در کارکرد یک مجموعه بسیار مخرب باشد و ما نیز در حرم مطهر به دنبال این بودیم تا در جناح خاصی قرار نگیریم چراکه اینجا حرم مطهر است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه جناح‌ها، سلایق و افکار افراد قابل احترام است، گفت: ما همانند رهبر انقلاب اسلامی از عملکرد جناحی پرهیز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجالس امام حسین علیه‌السلام دشمن را کلافه و ناامید می‌کند، عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید نسبت به این نمادها، نهادها و سرمایه‌ها نگاه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha