جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 دیدار هیئت امنای قرارگاه اربعین با آیت الله سیفی مازندرانی

حوزه/ با توجه به اهمیت و ظرفیت های جریان عظیم اربعین، در شهر مقدس قم فضای متنوعی برای زوار حضرت سیدالشهدا(س) که در ماه صفر وارد قم شده و عازم کربلا می شوند و از قم به مشهد مشرف می شوند فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مسئولان قرارگاه اربعین قم در ایام تدارکات پذیرایی از زائران اربعین حسینی(ع) امروز با حضور در دفتر آیت الله سیفی مازندرانی با این استاد حوزه دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار  حجت الاسلام حسین زاده  رئیس هیئت امنای قرارگاه اربعین گفت: با توجه به شرایط جدید نظام اسلامی و با توجه به اینکه دشمن با توجه به سیاه نمایی و ... به دنبال تضعیف ولایت فقیه است، ما بسیجیان، طلاب و اقشار مختلف مردم، حمایت از علمای مجاهدی که سابقه درخشانی در حمایت از نظام اسلامی دارند را بر خود واجب می دانیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت و ظرفیت های جریان عظیم اربعین،  تصمیم بر آن شد که در شهر مقدس قم فضای متنوعی را برای زوار حضرت سیدالشهدا(س) که در ماه صفر وارد قم شده و عازم کربلا می شوند و از قم به مشهد مشرف می شوند فراهم کنیم.

رئیس هیئت امنای قرارگاه اربعین تصریح کرد: امسال برنامه خدمت رسانی ویژه 140 هزار نفر را تدارک دیده ایم؛ سال قبل از 15 کشور جهان پذیرایی شد و خدمات رفاهی و ... در 22 کمیته مختلف تدارک دیده شد و امسال قرار شد که برنامه پذیرایی و خدمت رسانی در صحن جوادالائمه(ع) نیز پیگیری و اجرا شود.

وی یادآورشد: امسال ظرفیت اسکان 9هزار نفر در حرم مطهر و مصلی قدس تدارک دیده شده است؛ در این مدت ایستگاه های صلواتی و خدمات گسترده فرهنگی و خدمت رسانی و اطلاع رسانی و پزشکی و.... ویژه استفاده زائرین دایر خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha