پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فضای مجازی

شجاعی از دور جدید طرح جذب مبلغ هنری و مجازی به منظور توانمندسازی و سازماندهی طلاب خواهر در عرصه‌های نوین تبلیغی خبر داد.

مجید شجاعی در  گفت وگو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان  به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد که  فرمودند «هر پيامى، هر دعوتى، هر انقلابى، هر تمدنى و هر فرهنگى تا در قالب هنر ريخته نشود، شانس نفوذ و گسترش ندارد و ماندگار نخواهد بود و فرقى هم بين پيام هاى حق و باطل نيست.»

وی افزود: اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده ثبت نام از طلاب خواهر علاقه مند به رشته های فتوشاپ، خط، داستان، فیلم، قصه گویی، یادداشت نویسی، سوادرسانه و تبلیغ مجازی می باشد.

رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: برای توانمندسازی، سازماندهی و تشکیل گروه‌های تبلیغی مصمم هستیم طلاب خواهر علاقه مند به فعالیت‌های هنری را شناسایی کرده و بعد از آموزش تخصصی، توانایی استفاده از ابزار هنر و محیط مجازی را در زمینه فعالیت‌های تبلیغی پیدا کنند.

وی از آزاد بودن ثبت نام برای طلاب خواهر خبر داد و گفت: کلیه علاقه مندان می توانند تا پایان روز 10 مهر ماه سال جاری برای ثبت نام به صورت حضوری، به اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ و یا پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی http://www.morsalat.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha