سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کلاس های زبان انگلیسی

حوزه/ مدیر گروه شکوه علم دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری دوره‌های آموزش زبان انگلیسی ویژه طلاب، خانواده طلاب و عموم علاقه مندان خبر داد و گفت: دوره ها به منظور تسلط کامل به مکالمه انگلیسی و ارتباط علمی با مراکز و مؤسسات علمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، امید هادیان درباره آخرین اخبار این گروه نوین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مسئولیت برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی بر عهده گروه شکوه علم است که با همکاری و حمایت علمی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، دوره های زبان انگلیسی را برای حوزویان خواهر و برادر و غیر حوزویان برگزار می کند.

وی به دغدغه های روزمره طلاب و دیگر مشتاقان زبان انگلیسی اشاره کرد و گفت: گروه با مطالعات دقیق موفق به تدوین دوره های کوتاه مدت و زود بازده شده است و متد آموزشی زبان انگلیسی کتب Interchange در 160 جلسه می باشد.

مدیر گروه شکوه علم دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به معرفی دوره های زبان انگلیسی پرداخت و گفت: دوره عمومی به سه صورت انجام می شود: هفته ای سه روز هر روز سه ساعت، هر روز روزی یک ساعت و نیم و روزهای پنج شنبه و جمعه هر روز سه ساعت برگزار می شود.

وی ادامه داد: پس از گذراندن دوره عمومی، زبان آموز موظف است در دوره تخصصی آمادگی آزمون های بین المللیTOFFEL  وIELTS یا دوره تخصصی متون اسلامی بنابر انتخاب خود شرکت نماید.

وی با بیان این که شرط سنی برای ثبت نام در کلاس ها 12 سال به بالا می باشد، گفت: مکان برگزاری کلاس های برادران در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  واقع در خیابان حافظ و کلاس های خواهران در مدرسه مجتهده امین واقع در خیابان ملک شمالی می باشد.

هادیان با بیان این که ثبت نام شدگان در حال حاضر مشغول گذراندن دوره آموزشی می باشند، عنوان داشت: امکان ثبت نام به صورت مستمر باز می باشد و به محض تکمیل ظرفیت، برای هرکدام از دوره ها، دوره تشکیل و اطلاع رسانی انجام می شود.

وی ادامه داد: این گروه آمادگی کامل دارد تا این طرح را هر برای هر ارگان و مجموعه ای که به حد نصاب برسد در همان مکان اجرا نماید.

وی از اعطای مدرک پایان دوره توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد و گفت: تسلط کامل بر مکالمه زبان انگلیسی، تربیت نیروی انسانی متخصص متناسب با نیازهای فرهنگی و علمی کشور،  فراگیری یکی از زبان های زنده و آشنایی با فرهنگ کشور های دنیا، توانایی در ترجمه معارف اسلامی و فرهنگ ایرانی اسلامی و ایجاد فضا و ظرفیت مناسب برای ارتباط بیشتر با توریست ها از جمله اهداف دوره می باشد.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با شماره همراه 09387538129  تماس  حاصل نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha