جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه کار دستگاه قضائی مکمل کار نیروی انتظامی است، ضمن انتقاد از تعلل در رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده مفسدان اقتصادی، دلیل آن را تشریفات زیاد در رسیدگی به پرونده‌های قضائی دانستند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی امروز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، ضمن اشاره به ویژگی‌های ناجا، اظهارداشتند: نیروی انتظامی در نظام اسلامی وظایف زیادی دارد که مهم ترین آن حافظ ارزش‌ها در جامعه است.

ایشان با اشاره به وظایف سنگین نیروی انتظامی در حفظ و ارتقاء نظم و امنیت کشور، تصریح کردند: فضای مجازی بار نیروی انتظامی را سنگین تر کرده و باید همه تلاش کنند که آسیب‌های فضای مجازی کاهش پیدا کند، البته نمی‌توانیم جلوی همه این آسیب‌ها را بگیریم، متاسفانه برخی دستگاه‌ها نسبت به فضای مجازی بی تفاوت هستند و در این خصوص دلسوزی ندارند.

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه کار دستگاه قضائی مکمل کار نیروی انتظامی است ضمن انتقاد از تعلل در رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده مفسدان اقتصادی، دلیل آن را تشریفات زیاد در رسیدگی به پرونده‌های قضائی دانستند.

این مرجع تقلید،دیدگاه مردم نسبت به نیروی انتظامی را خوشبینانه دانستند و افزودند: باید برخورد نیروی انتظامی با ملایمت و قاطعیت همراه بوده تا اسباب بهانه جویی برای دیگران فراهم نشود.

خاطر نشان می شود: در ادامه این دیدار سردار حسین اشتری فرمانده ناجا نیز با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: تمام سعی پلیس این است که در قالب پلیس مسلمان در تراز نظام، خدمتگزار مردم بوده و در کنار آن پایه های دینی واعتقادی خود را نیز تقویت کند.

وی با اشاره به برگزاری دوره های بصیرت در قم، افزود: این دوره ها به همت سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به صورت متمرکز در قم برگزار می شود و همکاران در کلاس های آموزشی حضور یافته و آموزش می بینند.

فرمانده ناجا با بیان این که اهتمام پلیس پیشگیری اجتماعی در فضای مجازی و حقیقی است، گفت: متاسفانه امروز فضای مجازی بلای جان خانواده ها شده که باید اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای را در این زمینه تقویت کنیم البته باید همه دستگاه ها کمک کنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha