جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مصباح یزدی در دیدار فرمانده ناجا

حوزه/ رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه در حکومت اسلامی دولت و ملت از هم جدا نبوده و مسئولیت ها بر اساس تقسیم کار است، تاکیدکرد: مسئولان باید نیروهای تحت امر خود را تربیت کرده تا همواره ارزش ها حاکم باشد و ترس از قانون و مافوق نباشد البته این مهم در ناجا نهادینه شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،‌ آیت الله محمد تقی مصباح یزدی  امروز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده  نیروی انتظامی که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد،‌گفت: اولین وظیفه ما دانستن اهمیت نعمت انقلاب اسلامی است.

ایشان اظهارداشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شایسته ترین افراد توسط ایشان در مسئولیت های کشوری انتخاب می شوند و ما باید شکرگزار باشیم.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)  با اشاره به تفاوت پلیس ایران با پلیس دیگر کشورها، افزود: در سایر کشورها از یک پلیس، رئیس آن و نهایتاً مردم راضی هستند اما در ایران یک پلیس به دنبال کسب رضایت الهی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه هرکسی خود را با خدا مواجه می بیند از اعمال خود مراقبت می کند، افزود: کارکنان نیروی انتظامی باید بدانند که سرباز امام زمان(عج) هستند و رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این سازمان نشانه رضایت ولی عصر(عج) بوده که این افتخار با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه در حکومت اسلامی دولت و ملت از هم جدا نبوده و مسئولیت ها بر اساس تقسیم کار است، تاکیدکرد: مسئولان همواره باید نیروهای تحت امر خود را تربیت کرده تا همواره ارزش ها حاکم باشد و ترس از قانون و مافوق نباشد البته این مهم در ناجا نهادینه شده است.

اهتمام و  اشراف ناجا بر فضای مجازی

سردار  حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار با بیان اینکه هفته ناجا امسال از 13 مهر ماه آغاز شده است، گفت: ما همانند سال های گذشته در این هفته برنامه هایی خاص همچون دیدار با مراجع معظم تقلید و علما داریم و امروز نیز با حضور در شهر مقدس قم دیدارهایی با علما خواهیم داشت تا توشه راه مان باشد.

فرمانده ناجا با بیان این که نیروی انتظامی دائماً با مردم سر و کار داشته و در اقصی نقاط کشور نیز برای تامین امنیت حضور دارد، تصریح کرد: پلیس همواره به عنوان امین مردم، مقابله با قانون گریزان و تعدی کنندگان به حقوق مردم را در دستور کار خود قرار می دهد.

وی با اشاره به اهتمام نیروی انتظامی به مقوله های پیشگیری اجتماعی و پیشگیری انتظامی در مناطق آسیب زا و همچنین اشراف بر فضای مجازی، گفت: شعار امسال نیروی انتظامی" پلیس مقتدر؛ امین مردم" انتخاب شد چون پلیس ملجا و پناه مردم است و تبهکاران از حضور این نیرو، احساس ترس و ناامنی می کنند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه مسائل دینی و انقلابی مبنای کارمان در ناجاست، افزود: علی رغم این که در حوزه عفاف و حجاب 26 دستگاه مسئول هستند؛ اما ناجا به آن اهتمام دارد چون آن را وظیفه شرعی و قانونی خود می داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha