جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ عبدالله دقاق

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله دقاق مدیر حوزه علمیه بحرینی های ساکن قم با انتشار یک ویدئوی کوتاه در آستانه برگزاری انتخابات صوری پارلمان بحرین از مردم بحرین خواست در این انتخابات شرکت نکنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین عبدالله دقاق مدیر حوزه علمیه بحرینی های ساکن قم، با انتشار یک ویدئوی کوتاه در آستانه برگزاری انتخابات صوری پارلمان بحرین از مردم بحرین خواست در این انتخابات شرکت نکنند.

شیخ دقاق در این پیام که خطاب به مردم وفادار بحرین منتشر شد از آنها می خواهد انتخابات آینده را به طور کامل تحریم کنند و افزود: از شما ملت بزرگوار بحرین می خواهم موضعی قاطع و محکم در ردّ این انتخابات داشته باشید و از تهدیدهای رژیم نیز هیچ گونه هراسی به دل راه ندهید و این انتخابات را تحریم کنید.

وی تاکید کرد این انتخابات فقط موجب افزایش مشکلات و ظلم برای ملت خواهد شد، زیرا این پارلمان وابسته به رژیم است که رژیم آل خلیفه می خواهد از آن برای تصویب قوانین ظالمانه خود به نام مردم سوء استفاده کند و اکنون ما مردم بحرین باید به جهان نشان دهیم که با این پارلمان و این انتخابات مخالفیم.

مدیر حوره علمیه بحرینی های قم ادامه داد: برای اعلام وفاداری و شیخ جمری  شهدای انقلاب و رهبران انقلابی موجود در زندان ها و تمام زندانیان و تبعید شدگان و برای اظهار وفاداری به آیت الله شیخ عیسی قاسم این انتخابات را تحریم می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha