سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
چاقو/ عکس آرشیوی

حوزه/ حجت الاسلام سیدرسول حسینی، از طلاب قدیمی مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان و همسرش، توسط یک فرد مسلح به سلاح سرد مضروب شده و در یکی از بیمارستان های همدان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، براساس اظهارات یکی از مسئولان حوزه علمیه همدان، روز دوشنبه در محله خضر همدان، یک فرد از طریق پشت بام، وارد منزل حجت الاسلام سیدرسول حسینی یکی از روحانیون همدان و از طلاب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) که در همسایگی او قرار دارد، شده و ابتدا این روحانی همدانی را با ضربات چاقو مضروب کرد و سپس با شنیدن داد و فریاد همسر این طلبه، او را هم مجروح کرده است.

فرد ضارب پس از فرار، در داخل کوچه با یک دختر بچه مواجه می شود و او را نیز مجروح می کند و سپس متواری می شود.

براساس اطلاعات واصله، وضعیت همسر این روحانی همدانی وخیم تر از همسرش می باشد.

آیت  الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری، با حضور در بیمارستان محل بستری طلبه همدانی، از وی و همسرش عیادت کرد و در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت.

سرهنگ رضا زراعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز به تسنیم گفته که بر اساس اخبار واصله، صبح روز دوشنبه فردی حوالی ساعت 9.40 دقیقه با حالت غیرعادی وارد منزل همسایه خود که دیوار به دیوار به محل سکونت آنها در منطقه خضر ساکن بودند، شده و با ضربات چاقو ابتدا شوهر را از ناحیه سر و سپس با داد و فریاد و کمک‌خواهی همسرش، همسر او را هم از روبه‌رو و سپس از پشت سر مجروح کرده است.

 وی افزود: با داد و فریاد این مجروحان و کمک‌خواهی آنان ضارب از ترس گیر افتادن هراسان به داخل کوچه فرار می‌کند که در این حین، با دختربچه‌ای کوچک هم برخورد که او را نیز زخمی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار کرد: ضارب اکنون فراری است اما پلیس با ترفندهای اطلاعاتی و همکاری‌های عمومی که دریافت می‌کند به‌زودی ضارب را دستگیر می‌‌کند.

وی از مردم استان همدان هم تقاضا کرد اگر اطلاعاتی در این حوزه دارند با پلیس درمیان بگذارند.

به گفته  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان پدر ضارب تصریح کرده که فرزند آنها با این خانواده هیچ مشکلی نداشته و سال‌ها با صلح و دوستی کنار هم زندگی می‌کردند و به‌صورت غیرمنتظره این حادثه تأسف‌بار را موجب شده است.

 حسین بشری تأکید کرد: پلیس تمام تلاش خود را برای دستگیری ضارب در اسرع وقت به‌کار گرفته و ضارب به‌زودی در چنگال پلیس استان گرفتار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان هم درباره وضعیت مجروحان این حادثه گفت: مرد خانواده (48ساله) با حالت آسیب‌دیدگی بر اثر ضربات چاقو از ناحیه ساعد، سر و گوش به مرکز درمانی بعثت منتقل شده بود که آسیب‌دیدگی مختصری هم در ناحیه شکم داشت.

جعفر شاهرخی با تأکید بر اینکه وضعیت عمومی هر دو مجروح این حادثه مناسب و رو به بهبودی است، اظهار داشت: اقدام‌های درمانی اولیه مانند سی‌تی اسکن و ... برای او (مرد) انجام شده و این مجروح به‌دلیل نوع جراحت‌ها وارده نیازی به اتاق عمل نداشته و اکنون هم تحت نظر و بستری بوده و هوشیار است.

 وی افزود: همسر وی نیز با مجروحیت از ناحیه سمت چپ بدن به بیمارستان منتقل شده بود که بدون هدر دادن وقت، همکاران ما در بخش اورژانس خدمات درمانی مناسب را برای او انجام دادند و سپس به اتاق عمل منتقل شد و عمل جراحی نواحی آسیب‌دیده را متخصصان بیمارستان انجام دادند.

وی نیز در حال حاضر هوشیار و تحت نظر پزشکان بیمارستان بوده و به‌لحاظ درمانی رو به بهبود است.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha