سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 465957
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
هنری

حوزه/ رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: طلاب، مبلغان و خانواده آنها در پاییز امسال استعدادیابی شده و آموزش هنری داده می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مجید شجاعی رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استعدادیابی و آموزش هنری طلاب و خانواده آنها به عنوان یاوران هنری تبلیغات دینی، یکی از راهبردهای اصلی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است.

وی افزود: این طرح در قالب مدرسه تابستانه هنر که مرحله مقدماتی آن بود شروع شد و در حال حاضر در مدرسه پاییزه هنر وارد فاز تکمیلی و انجام می گیرد و استعدادهای برتر هر رشته هنری در مدرسه زمستانه دوره تخصصی هنری خود را خواهند گذراند.

شجاعی با اشاره به اینکه این مدرسه در هشت رشته برگزار خواهد شد، گفت: قصه گویی، خوشنویسی، فوتوشاپ، داستان نویسی، فیلم، سواد رسانه، فضای مجازی و یادداشت نویسی عناوین این رشته ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان اجرا می شود و هر فرد می تواند حداکثر در دو رشته هنری به صورت رایگان شرکت کند، افزود: کلاس خانم ها و آقایان به صورت مجزا و در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به برگزیدگان دوره در مراسم اختتامیه خبر داد و گفت: آثار برگزیده در انتهای دوره در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

شجاعی در پایان اظهار داشت: علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، برنامه کلاس ها و ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است ثبت نام تا 7 آبان ماه 1397 فعال و دوره مذکور روز شنبه 19 آبان ماه 1397 آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha