چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر/ اردوی جهادی طلاب و اساتید  مدرسه علمیه امام صادق(ع) حاجی آباد هرمزگان

حوزه/ مسئول گروه جهادی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: در تابستان امسال تعداد ۲۳۰ نفر از طلاب و روحانیون استان به مناطق محروم در روستاها و شهرها برای انجام کارهای سازندگی و جهادی اعزام شدند که از این تعداد ۱۳۰ نفر طلاب برادر و ۱۰۰ نفر هم طلبه خواهر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر حجت الاسلام حجت پارمان مسئول گروه جهادی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر، امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بهترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

وی به تشریح فعالیت های گروه های جهادی پرداخت و افزود: سازمان بسیج طلاب در مرحله نخست فعالیت خود در عرصه جهادی سازماندهی طلاب در مناطق مختلف شهرستان ها را مورد توجه قرار داد که از ظرفیت طلاب در همه نقاط استان اعم از خواهر و برادر در گروه های جهادی استفاده شود.

مسئول گروه جهادی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: پس از اطلاع رسانی خوب و سازماندهی صورت گرفته نتیجه گرفتیم که طلاب در برنامه های اعتلایی متشکل از گروه های جادی دانشجویان، دانش آموزان و محلات شرکت کنند و در همین رابطه جلساتی را با مسئولان بسیج دانشجویی، دانش آموزی، بسیج طلاب و جهاد سازندگی استان گرفته شد.

حجت الاسلام پارمان اضافه کرد: سعی کردیم در اعزام گروه های جهادی به شهرستان های استان از ظرفیت حوزه علمیه همان شهرستان استفاده کنیم، البته پیش از اعزام آنها کار آسیب شناسی منطقه را انجام می دهیم.

مسئول گروه جهادی طلاب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: در تابستان امسال تعداد 230 نفر از طلاب و روحانیون استان به مناطق محروم در روستاها و شهرها برای انجام کارهای سازندگی و جهادی اعزام شدند که از این تعداد 130 نفر طلاب برادر و 100 نفر هم طلبه خواهر هستند.

وی بیان اینکه این جهادگران در پنج عرصه به فعالیت می پردازند اظهار داشت: انجام فعالیت های مختلف در عرصه های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، قرآنی و عمرانی در دستور کار این گروه های جهادی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha