سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مدیر و زیر دست

حوزه/ عضو شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: رفتارهای سوء و غیرانسانی برخی مدیران با کارگران و زیردستان خود جای تأمل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، امام‌جمعه مهریز صبح امروز در جمع مدیران این شهرستان، با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی شایسته خدمت هستند گفت: وضعیت اقتصادی کنونی بسیار دشوار است که نیاز به همت و تلاش مسئولان برای خروج از این وضعیت است.

وی با تاکید بر اینکه با همدلی و وحدت است که می‌توان گره مشکلات اقتصادی مردم را باز کرد افزود: برخورد نامناسب برخی از کارمندان و غیبت مسئول در زمان اداری و نیز رفتارهای سوء و غیرانسانی برخی مدیران با کارگران و زیردستان خود جای تأمل دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مهریز با بیان اینکه قوه قضائیه باید با قاطعیت با اخلال گران اقتصادی که مسبب شرایط کنونی هستند برخورد کند، خاطر نشان کرد: نعمت بسیار فراوان است، اما یک عده سوءاستفاده گر با احتکار و ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور، عرصه را بر مردم به‌ ویژه خانواده‌های کم ‌درآمد تنگ کرده‌اند که برخورد جدی با این افراد را در کشور می طلبد.

وی به لزوم حساسیت بیشتر دستگاه‌های مسئول در زمینهٔ فرهنگی را بیش از گذشته اشاره کرد و گفت: چرا که عدم برخورد با برخی اقدامات نظیر بی‌حجابی می‌تواند زمینه‌ساز انحطاط فرهنگی جامعه شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha