چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
دیدار مدیر حوزه تهران با طلاب رباط کریم

حوزه/ مدیر و معاونین حوزه علمیه تهران امروز با حضور در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم، در فضایی صمیمی با طلاب و اساتید دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران به همراه معاونین حوزه استان، امروز با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم، با طلاب و اساتید این حوزه دیدار و گفتگو کردند.

 

 

در این دیدار که در یک فضای صمیمی و دوستانه برگزار شد، طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) از صبح امروز میزبان مدیر و معاونین حوزه علمیه تهران بودند.

در این نشست طلاب دغدغه های خود را درباره مسائل نظام جدید آموزشی، چگونگی ثبت نمرات، شرایط خروج از کشور برای ایام اربعین و دیگر مشکلات جاری در مدرسه بیان داشتند که پاسخ های لازم و جامع را از مسئولین محترم دریافت کردند.

 

 

در ادامه؛ مدیر و معاونین حوزه علمیه تهران با مدیر، کادر اجرائی و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) دیداری صمیمانه و کاری داشتند.

 

در پایان این دیدار حجت الاسلام ترابی، امام جمعه رباط کریم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان حوزه علمیه استان تهران در مدرسه امام خمینی(ره)، ابراز امیدواری کرد که إن شاء الله شاهد رشد روز افزون موفقیت های علمی و اخلاقی برای طلاب این مدرسه باشیم. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha